Właściciele zarejestrowanych pojazdów mechanicznych mogą kupić ubezpieczenie komunikacyjne OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE za pośrednictwem aplikacji BZWBK24. Ubezpieczenia oferowane są we współpracy z firmą Benefia Ubezpieczenia oraz Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
Popularność bankowości mobilnej w Polsce rośnie bardzo szybko
Bank Zachodni WBK na koniec 2017 roku miał ponad 1 mln aktywnych użytkowników aplikacji BZWBK24 mobile, którzy wykonali przeszło 23,5 mln transakcji. Polacy przez telefon płacą nie tylko za codzienne zakupy, ale aktywnie korzystają też z produktów finansowych.
Funkcjonalność aplikacji BZWBK24 stale udoskonalana
Joanna Borysiewicz, dyrektor Departamentu Produktów Ubezpieczeniowych Banku Zachodniego WBK wyjaśnia: „Klienci cenią swobodę oraz szybkość dostępu do usług bankowych, jaką oferują zdalne kanały kontaktu. W Banku Zachodnim WBK jesteśmy zdeterminowani, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w tym zakresie. Dlatego konsekwentnie rozbudowujemy funkcjonalności aplikacji BZWBK24 mobile, serwisu online oraz Multikanałowego Centrum Komunikacji. Jednocześnie upraszczamy procedury. Polisy komunikacyjne to kolejne produkty oferowane przez nasz bank w modelu multichannelowym, umożliwiającym klientom „bankowanie jak chcą”.
Pakiety ochronne prezentowane są w różnych konfiguracjach
Pakiety ochronne prezentowane są w różnych konfiguracjach, np. OC, OC+AC, OC+AC+NNW. Aby skorzystać z aplikacji nie trzeba być klientem banku. Wystarczy ściągnąć na telefon aplikację BZWBK24 mobile, następnie przy pomocy aparatu zeskanować znajdujący się w dowodzie rejestracyjnym kod AZTEC, który zawiera najważniejsze informacje o samochodzie. Dane pojazdu zostaną automatycznie skopiowane do systemu, który po kilku chwilach przygotuje ofertę ubezpieczeniową.
Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umów ubezpieczenia: OC, AC, NNW, Assistance, świadczona jest przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
Źródło: www.bzwbk.pl