Firma od kilku lat angażuje się w promocję profilaktyki zdrowia. Spoty reklamowe to kolejny etap w ramach społecznej edukacji dotyczącej chorób onkologicznych.
Październik jest Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. W związku z tym kampania rozpoczęła się właśnie w tym czasie. Hasło przewodnie podkreśla, że pokonanie wewnętrznych obaw związanych z badaniami profilaktycznymi, ostatecznie przynosi nam satysfakcję, która wynika z zatroszczenia się o nasz stan zdrowia. Promocja obejmuje spoty reklamowe zarówno w Internecie jak i w telewizji.
Firma, w ramach kampanii organizuje cykl spotkań, podczas których można spotkać się ze specjalistami, którzy informować będą o najczęściej występujących chorobach nowotworowych. Aby zachęcić do odwiedzin i badań, każdy kto skorzysta z porad, otrzyma od organizatora bieliznę o sportowym kroju z hasłem „Cieszę się, że to zrobiłem/am” (w wariancie zależnym od płci).
Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden dodaje: „Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza, na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami”. Patronem honorowym kampanii jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny.
Źródło: www.nn.pl