Cyfryzacja zmienia naszą codzienność a nasze życie dzięki niej staje się łatwiejsze. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, każdy kto kupi ubezpieczenie turystyczne Daleko od Domu ma możliwość pobrania Elektronicznej Karty Podróżnika.

Wygoda zakupu – wszystko w jednym miejscu

Coraz więcej osób nie chce lub nie ma możliwości wydrukować polisę w domu, dlatego naszym Klientom, zaraz po zakupie ubezpieczenia turystycznego na stronie axa-assistance.pl, wysyłamy Elektroniczną Kartę Podróżnika. Karta zapewnia nie tylko dostęp do informacji na temat zawartego ubezpieczenia i numeru polisy. Klienci znajdą tam również numer kontaktowy do centrum alarmowego AXA Partners, wskazówki dotyczące korzystania z ubezpieczenia podróżnego, np. jak zgłosić szkodę.

Oszczędność czasu

Wraz z rozwojem technologii zarządzanie cyfrowymi dokumentami i ich obiegiem staje się prostsze w obsłudze i dostępne niemal dla każdego. Nowoczesne narzędzia cyfrowe pozwalają przenieść do wersji online rozwiązania, dzięki którym nie trzeba się martwić, gdzie przechowywać stos papierowych dokumentów oraz jak je wydrukować, zwłaszcza kiedy kupiliśmy polisę w ostatniej chwili, np. na lotnisku — mówi Łukasz Hajkowski Country Manager w Polsce oraz Członek Zarządu AXA Partners CEE.. Nasza aplikacja jest bezpłatna, dobrowolna i bezpieczna, przydaje się w wielu życiowych sytuacjach. Stale ją rozwijamy i dopasowujemy do potrzeb jej użytkowników.

Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Co można znaleźć w Elektronicznej Karcie Podróżnika? Przede wszystkim dane, które pozwalają na potwierdzenie posiadanego ubezpieczenia. W razie szkody posiadacz Karty będzie mógł sięgnąć po telefon, w którym będzie miał od razu możliwość wybrania numeru do centrum pomocy assistance, działającego przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, klient znajdzie tam przydatne wskazówki, jak postępować w przypadku awarii na drodze.

Pobranie Karty na smartphone jest bardzo łatwe. Elektroniczna Karta Podróżnika znajduje się na stronie, która wyświetli się po zakupie ubezpieczenia. Dostaniesz ją również w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup w postaci kodu QR oraz linku. Skorzystanie z Karty Podróżnika oznacza dla klienta również 30% zniżki na ubezpieczenie turystyczne na kolejne podróże.

Źródło: AXA