Open Life TU Życie rusza właśnie z opcją wysyłki pism drogą elektroniczną. Klienci, którzy zdecydują się na taką opcję, zyskają prosty i szybki dostęp do całej korespondencji z ubezpieczycielem przez własną skrzynkę e-mail.
Klienci, którzy chcą otrzymać pismo w formie elektronicznej muszą wyrazić na to zgodę we wniosku o zawarcie umowy i działającego adresu e-mail.
Ewa Przybysz, zastępca dyrektora w departamencie obsługi klienta Open Life powiedziała:
„ Coraz większa grupa naszych ubezpieczonych traktuje e-mail jako podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej i urzędowej. Wprowadzając możliwość wysyłki pism drogą elektroniczną, odpowiadamy na potrzeby tych, którzy na pocztę chodzą tylko od święta. W dobie powszechnej cyfryzacji to naturalny krok, korzystny zarówno dla klientów, jak i dla środowiska”.
Kto może skorzystać z takiej opcji?
Obecnie takie rozwiązane jest przeznaczone dla klientów, którzy zawarli umowy ubezpieczeniowe po 1 stycznia 2016 r. Niedługo podobna procedura ma zostać uruchomiona także dla ubezpieczeń zawartych przed 2016 rokiem. Trzeba pamiętać również o tym, że wysyłka pism drogą elektroniczną do klientów nie dotyczy polis i informacji o zaległych składkach, które będą nadal wysyłane w formie papierowej.
Źródło: Open Life