Ergo Hestia w ciągu ostatniego miesiąca promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że promocja internetowa wyróżnionych punktów sprzedaży ubezpieczeń ma wpływ zwiększenie zainteresowania wizytą u agenta.
Kampania internetowa „Znajdź Agenta” trwała od 4 września do 11 października. Spoty promujące agentów zostały obejrzane przez 9,5 mln osób. Geotargeting sprawił, że potencjalni klienci mogli znaleźć agentów w swojej okolicy wyróżnionych Znakiem Jakości 2017. Ergo Hestia zainwestowała w promocje agentów, tam gdzie są potencjalni klienci. Wykorzystano tutaj efekt ROPO (research online, purchase offline).
Małgorzata Sztabińska, dyrektor Departamentu Sprzedaży Ergo Hestii powiedziała:
„W tegorocznej edycji Znaku Jakości Ergo Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online. Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają, a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem”.
7 milionów wyświetleń
Filmy promujące agentów zebrały ponad 7 milionów wyświetleń na Facebooku i 2 miliony odsłon banerów reklamowych online. Trzecia edycja ma rozpocząć się w styczniu 2018.
Źródło: Ergo Hestia