Zadaniem nowego serwisu ubezpieczyciela jest m.in.: ułatwienie kontaktu z ubezpieczycielem, szybka wyszukiwarka oraz moduł do indywidualnego dopasowania poziomu i zakresu ochrony. Serwis łączący w sobie cechy portalu obsługowego z centrum wiedzy.
Natalia Strzeżewska, odpowiedzialna w Ergo Hestii za wdrożenie nowej strony wyjaśnia na czym polegają udogodnienia dla klientów korzystających z serwisu: „Każdy, kto chce się ubezpieczyć, może wybrać zakres ochrony lub konkretny produkt. Zakup wybranego wariantu będzie możliwy po spotkaniu z doradcą, którego dane kontaktowe w danej lokalizacji podpowie wyszukiwarka. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Fundacją Integralia serwis jest dostępny również dla osób niewidomych i głuchoniemych. To kolejny krok na drodze do jeszcze lepszego dialogu w ubezpieczeniach”.
Mechanizm działa analogicznie do znanych użytkownikom internetu wyszukiwarek. Aby uprościć korzystanie z zasobów strony, wszystkie zamieszczone na niej treści zostały uporządkowane w podziale na część przeznaczoną dla klientów indywidualnych wraz z małym i średnim biznesem oraz dla dużych firm. Trzeci moduł umożliwia szybki kontakt z Rzecznikiem Klienta Ergo Hestii. Obecna witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami facebook.com i eksperckim blogiem RiskFocusBlog.
Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń wyjaśnia działanie portalu: „Konstrukcja oraz funkcjonalności pozwalają użytkownikowi na szybki dostęp do potrzebnych informacji, a sam serwis odzwierciedla nowoczesny design i trendy w projektowaniu serwisów on-line. Jestem przekonany, że nowy serwis Ergo Hestii docenią użytkownicy, którzy w intuicyjny sposób odnajdą pożądane treści – podkreśla Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń.
Przypomnijmy, że Ergo Hestia była pierwszym ubezpieczycielem, który już w 1996 roku udostępnił swoim klientom platformę internetową.
Źródło: www.ergohestia.pl