Europ Assistance Polska rozszerzyła grupę użytkowników aplikacji mobilnej GEO Care. Aplikacja umożliwia śledzenie trasy przejazdu usługodawcy. Z tej funkcji mogą korzystać już nie tylko klienci oczekujący na pomoc drogową. Z aplikacji mogą też korzystać osoby objęte podróżnym ubezpieczeniem assistance, które czekają na transport medyczny do Polski.
Geolokalizacja pozwala na przekazywanie klientowi, który oczekuje pomocy, bieżącej informacji o statusie realizacji sprawy
Rozwiązanie usprawnia i przyspiesza również proces organizacji pomocy. Z funkcji mogą korzystać klienci przebywający na całym świecie – nie ma żadnych ograniczeń geograficznych. Klient otrzymuje sms z linkiem, w który musi kliknąć, aby uruchomić „tracking”, czyli śledzenie pomocy.
Rafał Marczewski, dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT Europ Assistance Polska wyjaśnia: „Celem wdrożenia każdej nowej funkcjonalności w procesie obsługi klienta jest podwyższenie jakości poprzez m.in. zminimalizowanie stresu wynikającego z sytuacji, w której znalazł się klient z powodu nagłego zachorowania, awarii czy wypadku. Aplikacja GEO Care, którą uruchomiliśmy w 2016 r., jest wysoko oceniana przez klientów objętych assistance samochodowym, dlatego postanowiliśmy ją rozszerzyć na assistance podróżny. Dla klientów jednym z najważniejszych elementów w procesie organizacji pomocy jest sprawna komunikacja – informacja o statusie sprawy, a GEO Care doskonale wpisuje się w te oczekiwanie”.
Źródło: www.europ-assistance.pl
Rozszerzenie opcji pomocowych zawsze są godne polecenia.
Rozszerzenie opcji pomocowych zawsze są godne polecenia