TUZ Ubezpieczenia podkreśla, że jego infolinia działa rekordowo szybko i rozwiązuje sprawy zarówno klientów, jak i agentów. Nie trzeba nigdzie wychodzić ani klikać czy pisać. Wystarczy zadzwonić, by załatwić swoje sprawy od ręki lub w ciągu jednego dnia.
Ubezpieczenia oferowane przez telefon
TUZ Ubezpieczenia wskazuje, że w ciągu ostatnich lat jego sprzedaż polis przez telefon wzrosła z 3 mln zł w 2019 roku do prawie 6 mln w 2020 oraz do 11 mln w 2021. Ubezpieczyciel liczy, że w tym roku wzrośnie do blisko 20 mln. Co więcej, w tym samym okresie zwiększył się również zakres wsparcia oferowanego przez telefon agentom współpracującym z TUZ. Wówczas zgłaszane sprawy realizowane są w trakcie ich telefonicznego zgłoszenia bądź tego samego dnia.
– Ponad 95% połączeń odbieramy poniżej 30 sekund oczekiwania, a 80% procent spraw załatwiamy od ręki lub w ciągu jednego dnia – mówi Attila Zahn, dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel dodaje, że jego polisy dostępne są u agentów reprezentujących TUZ lub na stronie tuz.pl.
– Agenci TUZ należą do ścisłej branżowej czołówki. Oferują kompleksowe doradztwo i pomagają wybrać ubezpieczenia najlepiej dopasowane do potrzeb klientów. Z kolei na stronie tuz.pl są kalkulatory, dzięki którym można łatwo i szybko samodzielnie ubezpieczyć siebie, rodzinę lub bliskich bez wychodzenia z domu czy z biura – mówi Attila Zahn.
Dla kogo zatem dedykowana jest infolinia? Z uwagi na rozbudowany zespół obsługi tego typu wsparcie przeznaczone jest dla wielu osób.
– Dla wielu osób. Zespołem złożonym z ponad 60 osób procesujemy ponad 115 tysięcy spraw miesięcznie, czyli znacząco ponad milion rocznie – mówi dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
Jak wiadomo, każdy klient, podobnie jak każdy agent, jest inny. Tym samym jedni wolą kontakt bezpośredni w biurze, inni wolą załatwiać sprawy pisemnie, mailowo, a wiele osób preferuje kontakt telefoniczny. Branża ubezpieczeniowa pod tym względem nie różni się od innych. Ubezpieczyciel wskazuje, że ma znakomitych agentów w całej Polsce, w tym roku otworzył także autoryzowane placówki partnerskie, otworzył też flagowy Punkt Obsługi Klienta w Warszawie, ale do klientów stara się docierać różnymi kanałami, żeby mogli wybrać ten, który jest dla nich najwygodniejszy. Oczywiście dla części klientów najprościej i najłatwiej będzie zawrzeć lub przedłużyć ubezpieczenie korzystając z kanału direct, czyli kalkulatorów dostępnych na stronie tuz.pl. Z kolei inne osoby, które wolą porozmawiać, mają jakieś wątpliwości, chcą zadać pytania, a nie chcą ruszać się z domu czy z pracy, wybiorą kontakt telefoniczny, a inni udadzą się do swojego doradcy ubezpieczeniowego, czyli agenta.
TUZ Ubezpieczenia – popularna oferta
Przypominamy, że do najbardziej popularnych polis ubezpieczyciela można zaliczyć Bezpieczny Dom – produkt ten został w tym roku nagrodzony Godłem „Teraz Polska” oraz zajął pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, a także Bezpieczna Nauka, czyli szkolne NNW, które zajęło pierwsze miejsce w ostatnim rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży w „Gazecie Ubezpieczeniowej”. Ubezpieczyciel dodaje, że te ubezpieczenia również są dostępne poprzez Infolinię TUZ Ubezpieczenia.
– Najwięcej osób pyta właśnie o te polisy oraz oczywiście o Ubezpieczenia Komunikacyjne OC/AC/NNW/Assistance, ale też o ubezpieczenia OC Zawodowe, które oferujemy praktycznie dla każdej grupy zawodowej. Dużym zainteresowaniem cieszą się również na przykład ubezpieczenia rolne, na które właśnie jest sezon, i wiele innych – mówi Zahn.
Infolinia TUZ Ubezpieczenia – dlaczego warto dzwonić?
Jakie są inne powody, żeby dzwonić do Infolinii TUZ Ubezpieczenia?
– Na spotkaniach z naszymi agentami czy menedżerami i dyrektorami regionalnymi zawsze zachęcam, aby z każdą sprawą, która wymaga wyjaśnienia, doprecyzowania czy zarejestrowania po stronie TUZ, dzwonili na naszą Infolinię pod numer 22 441 57 97, a swoich klientów kierowali na Infolinię dedykowaną dla nich, czyli pod numer 22 327 60 60. Infolinia, podobnie jak pozostałe działy obsługowe, to jedna z kluczowych wizytówek dobrze działającej firmy. To nie przypadek, że TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym nagrodzonym Godłem „Teraz Polska” i jest nagradzany lub wyróżniany w różnych rankingach i raportach. To wszystko z jednej strony pokazuje jak bardzo poprawiliśmy w ostatnich latach jakość działania i jakość produktów, a z drugiej strony mobilizuje nas wszystkich w TUZ, aby pracować na jak najwyższym poziomie. Cieszę się, że nasz zespół ma tak znakomite wyniki odbieralności i szybkości realizacji spraw, bo to bezpośrednio przekłada się na zadowolenie klientów i agentów. To z kolei ma duży wpływ na wzrost polecalności firmy, a co za tym idzie, również na wyniki sprzedaży – stwierdza dyrektor Zahn.
Co ważne, infolinia stanowi także istotne wsparcie dla agentów.
– Infolinia agencyjna to dzisiaj zespół ekspercki, który nie tylko doradza w sprawie zakresu ubezpieczenia, ale też pełni rolę wsparcia dla agenta na każdej płaszczyźnie – mówi Mateusz Walenda, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi w Departamencie Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia.
– Zależy nam, żeby agent miał pewność, że klient obsługiwany przez niego zawsze miał pomoc na najwyższym poziomie, bez względu na rodzaj sprawy, z którą przychodzi. Sprawy, w których pomagamy najczęściej, poza wspomnianymi wcześniej, to wsparcie w dostępie agenta do systemu sprzedaży, weryfikacja płatności klienta, pomoc w systemie sprzedażowym oraz underwriting, jak np. akceptacja przekroczeń pełnomocnictw agentów. Agenci są dla TUZ bardzo ważnymi partnerami, więc ich prośby, pytania czy zgłoszenia również staramy się rozwiązywać możliwie najszybciej – dodaje przedstawiciel ubezpieczyciela.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia