W ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego, realizowanego przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, Warta, jako jedyna firma ubezpieczeniowa w Polsce, otrzymała godło Konsumencki Lider Jakości 5-lecia 2011-2016.
Jednym z priorytetów Warty jest utrzymywanie najwyższej jakości obsługi i produktów. Chodzi tu m.in. o kompleksowy zakres ubezpieczenia, pomoc w przypadku kłopotów i profesjonalna likwidacja szkód. Właśnie za wysoki standard usług Warto została doceniona przez Redakcję Strefy Gospodarki.
Konsumencki Lider Jakości wyłania zwycięzcę, w oparciu o badania konsumenckie, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. W ostatnich latach Warta cyklicznie otrzymywała wyróżnienie. Pytani respodenci co roku wskazywali Wartę jako ubezpieczyciela oferującego najwyższą jakość klientom. Właśnie dzięki temu Warta znalazła się w gronie firm nagrodzonych.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie powiedziała, że:
„Od wielu lat pracujemy nad zapewnianiem klientom oferty na najwyższym poziomie. Stale wprowadzamy innowacyjne rozwiązania na każdym poziomie naszej współpracy z klientami, w tym oferując ochronę w formule all risks dla klientów indywidualnych, czy pierwszą na polskim rynku aplikację do mobilnej likwidacji szkód. Otrzymane wyróżnienie jest potwierdzeniem, że klienci widzą i doceniają nasze starania”.
Źródło: www.prnews.pl, Warta