pzuLogo

Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem: „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Bohaterką spotu jest młoda kobieta o imieniu Maja, która w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej w oryginalny sposób ukazuje swoje najlepsze cechy.
 

Anna Jastrzębska, dyrektor ds. zarządzania rozwojem w PZU dodaje: „Korzystamy z ciekawego konceptu o nowoczesnym, dwustronnym charakterze. Cenimy ludzi z inicjatywą i pomysłem na siebie, dlatego zachęcamy kandydatów do aktywnego promowania profesjonalnych atutów podczas rozmów rekrutacyjnych oraz w mediach społecznościowych. Sami mamy jednocześnie spore pole do popisu przy promocji kluczowych zalet Grupy PZU jako pracodawcy”.
 
Razem z kampanią uruchomiony został profil instagram.com/pzukariera. Internauci zachęcani są także do prezentowania swoich zawodowych atutów w formie zdjęć z hasztagiem #najlepszastrona. Zdjęciom towarzyszyć musi opis wyjaśniający czemu dana cecha jest ceniona przez pracodawców. Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci kart podarunkowych na zakupy, oraz  iPhone 6.
 
Kampania będzie widoczna na największych portalach Gazeta.pl, Biznes.interia.pl, Biznes.onet.pl, Money.pl, Rp.pl, Parkiet.com, a także na platformach VOD (spot w TVN, TVP i Onet), w mediach społecznościowych (Facebook, Youtube, Instagram) oraz kanałach mobilnych.
 
Akcji, która potrwa do 30 listopada towarzyszyć również będą wydarzenia promocyjne (w tym konkursy) skierowane do studentów.
 
Źródło: www.pzu.pl