LINK4 już po raz czwarty został partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy wybrany twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem, jakim jest depresja oraz zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży.
LINK4 partnerem konkursu
LINK4 już po raz czwarty jest partnerem konkursu Papaya New Directors. W ramach inicjatywy został podjęty ważny społecznie temat, jakim jest depresja i zaburzenia lękowe wśród dzieci i młodzieży.
– Bardzo cenimy ogromną wrażliwość, odwagę i nieszablonowe podejście młodych twórców i twórczyń. W tegorocznej edycji konkursu temat jest szczególnie ważny, bo dotyczy dzieci i młodzieży. Wymaga też szczególnego podejścia do bohaterów i dużej empatii ze strony reżysera, który wykonał ogromną pracę pod okiem doświadczonych filmowców – podkreśla Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.
Prawdziwe historie
W ramach współpracy powstał film, który w swojej formie zbliżony jest do dokumentu. Jak możemy przeczytać, reżyserem spotu jest Łukasz Ruciński, zaś motyw przewodni stanowi pytanie, co depresja odebrała w życiu każdemu z bohaterek i bohaterów.
– Siłą tego filmu są prawdziwe historie opowiedziane przez młodych ludzi, którzy sami zmagali się z depresją – mówi Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4.
„Resztki”, bo taką nazwę nosi spot, to prawdziwe wywiady z nastolatkami chorymi na depresję. Środkiem artystycznego wyrazu reżysera jest pokazanie ich problemów poprzez przedmioty. Tytuł bezpośrednio zwraca uwagę, że cierpiąc na depresję pozostają resztki – z zainteresowań, z pasji, z dawnego życia.
Ważna uważność
Głównym celem filmu jest to, by skłonił rodziców do większej uważności.
– Choć to nasza kolejna współpraca, tegoroczne partnerstwo z LINK4 jest dla nas wyjątkowo ważne. Dzięki niemu mogliśmy wspólnie z Łukaszem przekazać, jak ważne jest, żeby dostrzegać niepokojące sygnały, które mogą być oznaką problemów dziecka czy nastolatka. To właśnie dzięki takim kampaniom konkurs Papaya New Directors najlepiej realizuje swoją misję – mówi Magdalena Ignatowicz, Head of Concept Development w Papaya Films.
Z opublikowanych informacji wynika, że tegoroczna edycja konkursu Papaya New Directors jest poświęcona w całości ważnym i aktualnym problemom społecznym. Filmy mają za zadanie głęboko poruszać odbiorców oraz prowokować ich do refleksji i reakcji.
Źródło: LINK4