LINK4 realizuje strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Klienci zyskali właśnie dostęp do nowego portalu obsługowo – sprzedażowego. W nowym serwisie jest m.in. bardzo szybki kalkulator ubezpieczeń, który pozwala obliczyć składkę za polisy OC czy AC już w kilka sekund.
Nowy serwis dla klientów LINK4
Firma LINK4 udostępniła właśnie klientom nowy portal obsługowo – sprzedażowy. Serwis obok innowacyjnego kalkulatora ubezpieczeń komunikacyjnych, zawiera również czytelny i intuicyjny interfejs z łatwą nawigacją oraz wygodną wyszukiwarkę, uproszczone i przejrzyste formularze a także opcję wyboru preferowanej formy kontaktu (np. czat lub rozmowa telefoniczna). Co więcej, ubezpieczyciel zintegrował również oferty w kanale online i call center i wprowadza na szeroką skalę automatyzację procesów sprzedażowych.
– W LINK4 realizujemy konsekwentnie strategię omnichannel w sprzedaży bezpośredniej. Nowy portal internetowy z innowacyjnym kalkulatorem produktów motoryzacyjnych w połączeniu z automatyzacją i personalizacją procesów sprzedażowych zapewni jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe naszym klientom – mówi wiceprezes LINK4 Michał Chyczewski.
Ułatwienie procesu zakupu ubezpieczeń
Jak wdrożone rozwiązania wpływają na doświadczenia zakupowe klientów? Osoby rozpoczynające poszukiwanie oferty w kanale online, mogą kontynuować proces zakupu ze wsparciem konsultanta, a następnie samodzielnie zmodyfikować zakres polisy i zrealizować zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. Należy podkreślić, że w trakcie tej podróży zakupowej „oferta” podąża za klientem, podobnie jak i przyznane rabaty. Ubezpieczyciel podkreśla, że nowy system sprzedażowy rozpoznaje zachowania i preferencje klienta i definiuje na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem jest ułatwienie zakupu.
Rozwój strategii omnichannel
Jak możemy przeczytać, zarówno nowy portal, jak i integracja zdalnych kanałów sprzedażowych stanowią kolejne elementy transformacji cyfrowej realizowanej przez LINK4 – oparte są one o koncepcję organizacji „data driven”.
– To kolejny etap łączenia świata digitalu z tradycyjnymi formami obsługi. Nasi klienci preferują różne formy kontaktu i korzystają z różnych narzędzi, dlatego połączenie ścieżek zakupu ubezpieczenia to naturalny krok w spełnianiu ich oczekiwań. Dążymy do tego, by użytkownicy mogli wykorzystywać wiele kanałów, które im odpowiadają w danej chwili, do skorzystania z najbardziej korzystnej dla nich oferty – podkreśla Bogumił Perzyna, dyrektor Pionu Sprzedaży i Wsparcia Klienta Direct.
Źródło: LINK4