Od października kierowcy korzystający z darmowej aplikacji nawigacyjnej Waze, otrzymali dostęp do usług pomocy drogowych obsługiwanych przez Mondial Assistance. Przedsięwzięcie realizowane jest pod marką Allianz Assistance.
Aplikacja Waze to jedno z największych narzędzi nawigacyjnych informujących kierowców o korkach i aktualnej sytuacji na drodze. Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance jest przekonany, że usługi proponowane przez ubezpieczyciela będą praktycznym uzupełnieniem aplikacji: „Jako firma świadcząca usługi pomocowe mamy ogromne doświadczenie w obsłudze klientów. Dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że do grona naszych partnerów dołączył Waze. Jesteśmy przekonani, że nasze usługi będą świetnym uzupełnieniem możliwości, jakie daje aplikacja, a użytkownicy w razie sytuacji kryzysowej będą czuć się bezpiecznie dzięki naszej natychmiastowej pomocy”.
22 mln osób korzysta z Waze
Warto dodać, że Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym, co dzieje się na drodze – o stłuczkach, wypadkach, korkach.
Mondial Assistance da wsparcie w zorganizowaniu pomocy drogowej na terenie całej Polski
Od października użytkownicy aplikacji w prosty sposób mogą połączyć się z czynnym całą dobę Centrum Operacyjnym Mondial Assistance. W ten sposób uzyskają wsparcie w zorganizowaniu pomocy drogowej na terenie całej Polski „Aplikacja zbudowana jest w sposób bardzo intuicyjny. Kierowca nawet w sytuacji stresującej, jaką niewątpliwie jest awaria samochodu, dosłownie w kilka sekund jest w stanie uzyskać pomoc. Wystarczy kliknięcie przycisku „SOS” i kierowca uzyskuje wsparcie Centrum Operacyjnego. Klienci otrzymają pomoc niezależnie od tego, czy maja awarię, czy są uczestnikami kolizji”– podkreśla Piotr Ruszowski.
Źródło: www.waze.com.pl www.gu.com.pl ww.mondial-assistance.pl