Początek roku obfitował w nowe inicjatywy ubezpieczycieli i przynosił ciekawe wieści z rynku ubezpieczeniowego. Co zatem wzbudziło Wasze największe zainteresowanie w lutym? Obok informacji dotyczących bieżących działań zakładów ubezpieczeń nasi czytelnicy równie chętnie sięgali po porady prawne związane z posiadaniem pojazdów. Poniżej teksty, które cieszyły się największą popularnością w ubiegłym miesiącu.
Wśród naszych czytelników największą popularnością cieszył się artykuł mówiący o tym na co zwrócić uwagę decydując się na sprzedaż samochodu obcokrajowcowi. Co nie dziwi, biorąc pod uwagę statystyki, które jasno wskazują, że w Polsce pracuje i mieszka coraz więcej obywateli innych państw. Jednak jak się okazuje sprzedaż auta obywatelowi innego kraju nadal budzi w nas pewne wątpliwości. Wynika to z tego, że nie zawsze wiemy jak powinna wyglądać taka umowa sprzedaży i co dzieje się z polisą OC. Może stąd największa ilość odsłon właśnie tego tekstu.
Tuż za powyższą publikacją plasuje się artykuł, który podpowiadał, na jakie trzy rodzaje dodatkowego ubezpieczenia warto się zdecydować. Tym bardziej, że ofert na rynku ubezpieczeniowym jest naprawdę dużo, dzięki czemu dopasujemy je do swoich indywidualnych potrzeb. Ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia turystyczne czy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej to produkty, które mogą okazać się cennym wsparciem w wielu nagłych sytuacjach.
Nasi czytelnicy chętnie sięgali także po informacje rynkowe. Tu prym wiódł artykuł mówiący o tym, jakie nowości produktowe pojawią się w Generali. Ubezpieczyciel w swojej ofercie ubezpieczeniowej wprowadził wiele ciekawych rozwiązań. Między innymi umożliwił klientom objęcie ochroną mebli ogrodowych oraz rzeczy z komórek lokatorskich. W sprzedaży pojawił się także assistance rowerowy, a dla małych i średnich przedsiębiorców assistance windykacyjny. Z kolei w podstawowym zakresie polisy turystycznej znalazło się rozszerzenie o zaostrzenie choroby przewlekłej.
Ogromną liczbę odsłon zdobył nasz tekst: Beesafe – opinie o nowej marce od Vienna Insurance Group. Mówiliśmy w nim na czym polega innowacyjność projektu stworzonego przez koncern VIG. I mimo tego, że ta nowa marka ubezpieczeniowa miała premierę w ubiegłym roku już cieszy się wieloma pozytywnymi opiniami osób, które miały okazję skorzystać z najszybszego na rynku kalkulatora ubezpieczeniowego.
W ostatnim miesiącu na popularności zyskały także artykuły dotyczące codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych. Nie ukrywamy, że zaskoczyła nas ilość odsłon tekstu TUW Pocztowe – rekrutacja agentów ubezpieczeniowych. Podpowiadaliśmy w nim co zrobić, gdy podpisanie umowy agencyjnej bezpośrednio z ubezpieczycielem nie leży w zasięgu możliwości pośrednika. I czy nawiązanie współpracy z inną multiagencją ubezpieczeniową to dobre rozwiązanie.
Równie chętnie nasi czytelnicy sięgali do publikacji mówiącej o tym, że w przypadku takiej działalności jak multiagencja ubezpieczeniowa współpraca z innym podmiotem może okazać się sprawdzonym pomysłem na rozwój. Szczególnie, gdy agent ubezpieczeniowy dopiero stawia pierwsze kroki w branży i nie generuje dużej sprzedaży. To jakie modele biznesowe możemy znaleźć na rynku ubezpieczeniowym podpowiadaliśmy na przykładzie multiagencji SuperUbezpieczenia.pl.
Rosnąca liczba odsłon przygotowanych przez nas materiałów niezmiernie nas cieszy, bowiem to właśnie dzięki naszym czytelnikom znajdujemy się w czołówce portali branżowych w kraju.
Zapraszamy również do współpracy wszystkich tych, którzy chcieliby za naszym pośrednictwem przybliżyć innym swoje działania biznesowe.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…