Proama

Agenci i dealerzy firmy Proama dzięki aplikacji mobilnej ProMobile mają ułatwioną obsługę przedsprzedażową. Aplikacja jest zintegrowana z systemem do sprzedaży polis przez agentów ProAgent, a każdy użytkownik ma indywidualny dostęp do konta w aplikacji, zsynchronizowana jest z kontem w systemie Proama.

Dzięki nowej aplikacji pracownicy Proamy będą mogli w trzech prostych krokach wykonać inspekcję casco. W praktyce wygląda to tak, że z listy polis, dla których wymagana jest inspekcja, wybiorą tę, którą obecnie się zajmują. Następnie zgodnie z obrazkowymi podpowiedziami trzeba wykonać zdjęcia. Na obrazku pokazane jest np. gdzie w pojeździe wybity jest numer VIN na stałym elemencie.
Jeżeli po zrobieniu zdjęć telefon jest połączony z internetem, zostaną one wysłane automatycznie do ProAgenta i załączone pod odpowiednią polisę.
 
Łukasz Bąbol, Project Manager w Proama dodaje: „Jeżeli w momencie robienia zdjęć urządzenie nie jest połączone z internetem, wówczas zdjęcia zostaną zaszyfrowane i będą w nim bezpiecznie przechowywane. Po uzyskaniu połączenia z siecią, np. z wi-fi w biurze, zostaną automatycznie wysłane do ProAgenta i podpięte pod właściwą polisę”.  
 
Aplikacja jest wzbogacana o możliwość zeskanowania kodu AZTEC, dzięki czemu część danych w systemie ProAgent potrzebnych do wyliczenia składki zaciągnie się do niego automatycznie. Działa na urządzeniach z systemem Android (min. wersja 4.0.2.) Jest dostępna poprzez link dystrybuowany do agentów i dealerów współpracujących z Proamą.
 
Proama zatrudnia w Polsce ponad 600 specjalistów. Współpracuje z prawie 20 000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne poprzez ponad 2000 agencji. W roku 2015 roku zlikwidowała już około 60 000 szkód. Firma uzyskała również tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2014” w VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom wysoko ocenianym przez konsumentów. Zdaniem respondentów, Gwiazda Jakości Obsługi to firma, która stosuje przyjazne procedury, jest rekomendowana przez innych klientów i godna zaufania.
 
Źródło: www.proama.pl