turystyka

We wtorek 1 października rusza sprzedaż ubezpieczenia w podróży od RESO Europa Service Sp. z o. o. Operatorem usług nowego produktu jest Balcia Insurance SE jest Europ Assistance Polska. Jak potwierdza Artur Stępień, dyrektor Balcia Insurance SE Oddział w Polsce – produkt dostępny będzie w bardzo ciekawym zakresie.

Reso: „Ubezpieczenie w podróży do odpowiedź na potrzeby naszych klientów”

Artur Stępień, dyrektor Balcia Insurance SE Oddział w Polsce wyjaśnia na czym polega ochrona w nowym produkcie: „Dziś obchodzimy Światowy Dzień Turystyki. To najlepszy moment, aby zapowiedzieć nasz nowy produkt, którego sprzedaż rozpoczniemy 1 października. Ubezpieczenie podróży jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów oraz rynku. Produkt będzie dostępny w bardzo ciekawym zakresie m. in. z moto assistance oraz wysokimi limitami”. Ubezpieczenie podróży umożliwi zawarcie umowy ubezpieczenia kosztów leczenia i assistance, NNW, OC w życiu prywatnym, bagażu, sprzętu sportowego, moto assistance czy kosztów odstąpienia od umowy podróży albo przerwania podróży.

Szeroki zakres ochrony

W przypadku NNW i kosztów leczenia ubezpieczenie obejmie zdarzenia powstałe po spożyciu alkoholu, a w ubezpieczeniu OC w życiu prywatnym odpowiedzialność objęta zostanie limitem. Ponadto ubezpieczenie NNW w zakresie zawiera dodatkowo koszty leczenia i rehabilitacji na terenie Polski, jako kontynuacja leczenia wypadku, który miał miejsce w podróży.

Zwrot kosztów leczenia w przypadku choroby przewlekłe już w zakresie podstawowej ochrony

W zakresie podstawowym, bez konieczności opłacania dodatkowej składki, Balcia zapewni klientom zwrot kosztów leczenia zaostrzenia choroby przewlekłej do 10% sumy ubezpieczenia, z możliwością zwiększenia tego limitu do 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia.

Ochrona ubezpieczeniowa obejmie terytorium Europy lub całego świata

Zakres ubezpieczenia będzie mógł zostać rozszerzony o wypadki ubezpieczeniowe związane z wykonywaniem pracy fizycznej, zaostrzeniem choroby przewlekłej, amatorskim uprawianiem narciarstwa albo snowboardingu, uprawianiem sportów niebezpiecznych czy wyczynowym uprawianiem sportów.

Polscy klienci firm ubezpieczeniowych coraz bardziej świadomi

Jak pokazują wyniki badań, Polacy coraz więcej podróżują, a 70% z nich nabywa przed wyjazdem ubezpieczenie turystyczne: Bronisław Woźnialis, prezes zarządu RESO Europa Service Sp. z o. o. komentuje:

„Coraz więcej osób podróżuje, w dodatku robią to coraz częściej. Chętniej decydują się na wyjazdy indywidualne. Ten trend jest widoczny na całym świecie. W ciągu ostatnich 10 lat liczba osób wyjeżdżających podczas urlopu za granicę wzrosła dwukrotnie, a szacunki wskazują, że nadal będzie rosła. Zdecydowana większość podróżujących nabywa polisę turystyczną. To duża grupa świadomych oraz wymagających klientów. I właśnie do nich kierujemy nasze ubezpieczenie podróży”.

Posiadacze ubezpieczenia podróży Balcia mogą liczyć na zwrot kosztów poszukiwania i ratownictwa do limitu 100.000 zł, który jest jednym z wyższych na polskim rynku. Ponadto mają możliwość przedłużyć okres ubezpieczenia w nagłych przypadkach do 72 godzin bez dodatkowej składki.Ubezpieczenie podróży może zawrzeć osoba fizyczna, przedsiębiorca lub inna jednostka organizacyjna. Umowa może dotyczyć jednej osoby lub większej ilości osób jako ubezpieczenie grupowe. Balcia umożliwia również ubezpieczenie wielokrotnych podróży na jednej polisie.

Balcia z nowym partnerem

Operatorem usług assistance będzie EUROP ASSISTANCE POLSKA, posiadający duże doświadczenie w obsłudze ubezpieczeń turystycznych. Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska wyjaśnia:

„Cieszymy się, że możemy wspierać klientów w zakresie assistance podróżnego. Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie polisami ubezpieczenia turystycznego. Przybywa też osób, które korzystają ze świadczeń assistance. Ubezpieczenie podróżne jest szczególnie przydatne w okresie urlopowym lub dla osób, które dużo podróżują na co dzień. Pakiet usług assistance został przygotowany w taki sposób, aby zagwarantować klientom pomoc w wielu nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą mieć miejsce podczas podróży”.

Źródło: www.reso.com.pl