PIU ruszyła z kampanią informującą o uruchomieniu systemu BLS (Bezpośredniej Likwidacji Szkód). Akcja ma na celu zwiększenie świadomości kierowców poprzez prosty przekaz: Stłuczka? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.

Jak mówi Prezes Zarządu PIU, Jan Grzegorz Prądzyński: Rynek ubezpieczeń wprowadził jedno z najbardziej proklienckich rozwiązań ostatnich lat. Chcemy, aby jak największa liczba kierowców dowiedziała się, na czym polega BLS i dlaczego jest to zmiana na lepsze. BLS jest bardzo prostym rozwiązaniem, które sprowadza się do logicznego działania – jesteś poszkodowanym w stłuczce? Dzwoń do swojego ubezpieczyciela.[…] Kampania odnosi się do bliskich nam skojarzeń. Tak jak chcąc się napić kawy w dobrym towarzystwie, dzwonimy do swoich przyjaciół, tak biorąc udział w stłuczce, zadzwonimy teraz do swojego ubezpieczyciela. Za pośrednictwem kampanii chcemy poinformować kierowców o przygotowanym dla nich ułatwieniu oraz zbudować świadomość korzyści, jakie ono niesie.
 

 
 
Główną bazą wiedzy na temat BLS jest strona internetowa stworzona na potrzeby akcji zglaszamstluczke.pl.
 
Źródło: PIU