Podczas Gali „Customer Excellence Awards”, która wyróżnia najbardziej innowacyjne projekty z obszaru Customer Experience., program Atlas, realizowany przez PZU został nagrodzony.
Program Atlas ma za zadanie wdrażać nowy model biznesowej realizacji spraw klienta PZU Życie. Nowe rozwiązania informatyczne takie jak Sezam Plus, Focus i Gurik 1.5 umożliwiają optymalizację i automatyzację procesów w oddziałach PZU oraz w centrach back office.
Tak no nowych standardach mówi Michał Kozieł, Manager IT projektu:
„Wprowadziliśmy wysoki standard w zakresie budowy relacji z klientami ubezpieczeń indywidualnie kontynuowanych – głównej linii detalicznej produktów życiowych. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom realizacja spraw jest teraz dla naszych klientów dużo prostsza i pozbawiona zbędnych formalności”
Program Atlas ma zapewniać jeden model obsługi procesów, dostarczając wydruki polis i pism do klienta. Oprócz tego wprowadzone mają być liczne automatyzacje i walidacje, które mają wspierać poprawność realizowanego procesu. Dzięki temu możliwe będzie dokonywanie wielu zmian za pomocą jednej dyspozycji. Wszystko po to, by klient był dobrze obsłużony i mógł załatwić w dowolnym oddziale firmy lub telefoniczny przez Contact Center.
O koncentracji na kliencie wypowiedział się Paweł Kuśmierowski, dyrektor transformacji biznesowej w PZU:
„Koncentracja na kliencie umożliwiła nam postawienie milowego kroku w kierunku nowoczesnej wielokanałowej jego obsługi. Wprowadzone rozwiązania wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i umacniają wizerunek PZU jako nowoczesnej firmy”
Źródło: www.gu.com.pl, PZU