PZU ruszył z nową kampanią rekrutacyjną skierowaną do osób zainteresowanych pracą agenta wyłącznego. Jest ona realizowana pod hasłem – Przyśpiesz z karierą. W jej ramach ubezpieczyciel wychodzi naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom kandydatów i oferuje nowy model zatrudnienia. 

Nowy model rekrutacyjny w PZU 

W swojej nowej kampanii PZU oferuje agentom wyłącznym nowy model zatrudnienia. Akcja skierowana jest do trzech grup: osób poszukujących zajęcia w pełnym wymiarze, zatrudnionych na etat lub prowadzących własną firmę, tzw. dwuzawodowców oraz do kandydatów, którzy poszukują dodatkowego zajęcia i nowych możliwości współpracy. 

– Zbudowaliśmy nowy model rekrutacyjny dla agentów wyłącznych, oparty na wnikliwej analizie dynamicznie zmieniającej się sytuacji i trendów rynkowych. Stawiamy na personalizację i elastyczność, ponieważ kandydaci mają bardzo zróżnicowane oczekiwania i potrzeby. Poszukujemy ludzi, dla których, tak jak dla nas, priorytetem jest rozwój oraz najwyższa jakość współpracy i świadczonych usług – mówi Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Wyłącznej. 

Trzy opcje współpracy z PZU 

Pierwszy, flagowy program – „Mocny Start”, skierowany jest do osób, które chciałyby związać karierę zawodową z branżą ubezpieczeń, a w przyszłości otworzyć własne biuro i zaprosić do współpracy kolejne osoby. Ubezpieczyciel oferuje im premię szkoleniowo-aktywnościową i przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Roczny proces wdrożenia obejmuje szkolenia stacjonarne i on-line, webinary oraz aktywności z menedżerem. 

Z kolei program „Bezpieczny Start”, został stworzony z myślą o osobach aktualnie pracujących na etacie lub prowadzących działalność gospodarczą, które chcą wykorzystać swój potencjał i doświadczenie, by budować większą stabilność biznesową. Oferuje on elastyczne godziny działania, premię przypisową oraz wyższy segment po zrealizowaniu określonego progu. Wdrożenie trwa 8 miesięcy i jest oparte na założeniu, że adept poświęca czas również na obowiązki związane z inną pracą. 

Natomiast ofertę „START” przeznaczono dla osób chcących spróbować swoich sił w branży ubezpieczeń pod opieką stabilnego i zaufanego partnera. Trwające 6 miesięcy wdrożenie daje kandydatom dużą swobodę w doborze i terminach szkoleń. 

– W nowej ofercie rekrutacyjnej dla agentów wyłącznych stawiamy na elastyczność i wsparcie, to one są kluczem do sukcesu. Chcemy stworzyć jak najlepsze warunki do rozwoju i sukcesu każdego agenta, a także zbudować trwałe, wieloletnie relacje, które oprzemy na wzajemnym zaufaniu i partnerstwie. Naszym priorytetem jest zapewnienie agentom wyłącznym jak najszerszego wsparcia: szkoleniowego, motywacyjnego oraz finansowego. Umożliwia nam to zespół złożony z doświadczonych pracowników, którzy mogą pełnić rolę mentorów oraz jedne z najlepszych na rynku ubezpieczeniowym narzędzia i rozwiązania technologiczne. Dzięki nim możemy pomagać agentom w ciągłym rozwoju ich biznesu, ułatwiać pracę i wspierać w osiąganiu sukcesów – dodaje Krzysztof Bombrych, kierownik Zespołu Rozwoju i Wdrożeń Sieci Sprzedaży w PZU. 

Wsparcie ubezpieczyciela 

Ubezpieczyciel stara się tworzyć środowisko, w którym agenci mogą czuć się pewnie, a tym samym w pełni koncentrować się na swoich działaniach. Co istotne, firma oferuje mocne wsparcie od pierwszego dnia współpracy, jasne zasady, systematyczne szkolenia i procesy, które są zaprojektowane z myślą o codziennej pracy agenta. Warto podkreślić, że istotny element współpracy stanowi oferta produktowa PZU, która jest dopasowana i ograniczona do kanału wyłącznego – agenci ubezpieczyciela mają dostęp do rozwiązań, które nie są dostępne w innych kanałach. 

– Chcemy, aby agenci wyłączni czuli, że marka PZU to ich prawdziwa przewaga, a my jesteśmy ich partnerem na każdym kroku. W naszej firmie jest całe zaplecze ludzi, wiedzy i rozwiązań technologicznych, które mają za zadanie wspierać naszych agentów. Zaryzykuję stwierdzenie, że takiej skali wsparcia nie oferuje nikt na rynku. Naszą przewagę budujemy na jakości – w każdym aspekcie współpracy z nami. Chcemy pomagać w rozwoju współpracujących z nami agentów, ułatwiać im codzienną pracę i przyczyniać się do osiągania sukcesów. Nasze działania skupiają się na tworzeniu przewagi, która pozwoli im działać bardziej efektywnie i rozwijać biznes w dłuższej perspektywie – podsumowuje Edyta Domagalska, dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w PZU. 

Źródło: PZU SA