PZU Zdrowie wdrożyło opcję rezerwacji leków za pomocą portalu samoobsługowego mojePZU. Funkcjonalność ta pozwala zarezerwować potrzebne leki i produkty w ponad 1500 aptekach w 500 miejscowościach w całej Polsce. Z nowej opcji mogą skorzystać posiadacze pakietów PZU Zdrowie oraz klienci indywidualni.
Nowa funkcjonalność w mojePZU
PZU Zdrowie udostępniło pacjentom opcję rezerwacji leków za pomocą portalu mojePZU.
– Konsekwentnie rozwijamy nasze kanały obsługowe online. Możliwość rezerwacji produktów w aptece poprzez mojePZU to jedno z usprawnień, którego celem jest ułatwienie przechodzenia między poszczególnymi etapami procesu leczenia oraz zwiększenie dostępu do narzędzi, które pomagają wrócić do zdrowia. Dodatkowo pacjent wszystkie ważne informacje ma w jednym miejscu – mówi Weronika Dejneka, członek Zarządu PZU Zdrowie.
Nowe rozwiązanie jest nie tylko proste w obsłudze, ale także pozwoli pacjentom zaoszczędzić czas. Nie trzeba wychodzić z domu, aby dowiedzieć się, w której aptece znajdą przepisane leki na receptę i OTC. Co istotne, usługa działa zarówno w przypadku produktów dostępnych bez recepty, jak i leków na receptę, zaleconych podczas telekonsultacji oraz konsultacji we własnej placówce medycznej PZU Zdrowie. Po wybraniu opcji w mojePZU pacjent zostaje przekierowany do serwisu partnera, gdzie wybiera produkty oraz aptekę, w której chce odebrać rezerwację. W podsumowaniu może dodać produkt Karta Lekowa lub Karta Apteczna.
Usługi realizowane online
Aktualnie pacjenci korzystający z opieki medycznej w PZU Zdrowie mogą zrealizować online większość swoich potrzeb zdrowotnych w zakresie opieki ambulatoryjnej. Za pomocą serwisu samoobsługowego mojePZU użytkownik przeprowadzi wstępny wywiad medyczny, umówi wizytę lekarską lub badanie, odbędzie telekonsultację, zapozna się z zaleceniami lekarskimi po wizycie oraz pobierze skierowanie lub e-receptę a od niedawna także i zarezerwuje leki. Instrukcję na temat tego w jakie sposób można dokonać rezerwacji produktów w aptece znajduje się na stronie PZU Zdrowie w zakładce „Dla pacjenta”.
Opieka zdrowotna dla firm i klientów indywidualnych
Warto przypomnieć, że PZU Zdrowie to jeden z największych ogólnopolskich operatorów medycznych. W sieci medycznej firmy znajduje się: 130 placówek własnych, w tym pracownie diagnostyki obrazowej, 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce, infolinia medyczna, portal pacjenta mojePZU oraz Centrum Telemedyczne. PZU Zdrowie zapewnia opiekę zdrowotną w formie abonamentów medycznych dla firm oraz klientów indywidualnych i w ramach NFZ.
Źródło: PZU Zdrowie