UNIQA postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienie dla Klientów pozwalając im na opłacenie polis lub rat płatnością BLIK. Metoda ta cieszy się już dużą popularnością, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w Internecie. Rozwiązanie to gwarantuje prostą i bezpieczną płatność bezgotówkową nawet na odległość. Wystarczy telefon i dostęp do Internetu.
Jak wygląda płatność BLIKIEM w UNIQA?
Klienci ubezpieczyciela mogą opłacić kodem BLIK ubezpieczenie komunikacyjne, turystyczne a także mieszkaniowe. By to zrobić muszą podać agentowi jednorazowy, 6‑cyfrowy kod, który uzyskują poprzez aplikację mobilną swojego banku. Po zatwierdzeniu płatności polisa zostaje automatycznie opłacona. Dzięki temu rozwiązaniu Klienci mogą w wygodny dla siebie sposób opłacić ubezpieczenie, a agent szybko otrzyma prowizję.
– Już w pierwszym dniu uruchomienia tej funkcjonalności mieliśmy pierwsze transakcje, co pokazuje, że klienci oczekują takich udogodnień – mówi Joanna Rochala, dyrektor ds. finansów w UNIQA Polska.
Rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo w czasie pandemii
W ostatnim czasie UNIQA wprowadziła już kilka udogodnień w sprzedaży, których zadaniem było zmniejszenie ryzyka zakażenia koronawirusem. Jednym z nich jest możliwość otrzymania oferty od agenta w formie SMS lub maila. Propozycję ubezpieczenia można opłacić i potwierdzić także elektronicznie. Co ważne Klienci nie muszą też składać ręcznych podpisów na dokumentach. Ubezpieczyciel umożliwił także swoim Klientom rozłożenie płatności za ubezpieczenie komunikacyjne na 12 rat.
– W czasie pandemii zachęcaliśmy naszych klientów, by zostali w domach. Oprócz tego chcieliśmy zrobić wszystko, żebyśmy mogli pozostać z nimi w stałym kontakcie i odpowiadać na ich potrzeby – mówi Marta Walczak, menedżer ds. obsługi należności i zobowiązań w UNIQA Polska. – Możliwość opłacenia polisy BLIKIEM to ukłon w stronę klientów oraz naszych agentów. To nowoczesne, szybkie i wygodne rozwiązanie dla wszystkich stron. W UNIQA stawiamy klienta w centrum i chcemy oferować mu kolejne wygodne rozwiązania. Dzięki nim możemy dostarczać nasze usługi nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji, jak pandemia.
Jak mówi Magdalena Kubisa, dyrektor do spraw rozwoju biznesu w Polskim Standardzie Płatności (operator BLIKA)– Płatność BLIKIEM to duża wygoda i z pewnością klienci UNIQA bardzo szybko docenią takie udogodnienie. To również sposób na bezpieczne, bezgotówkowe rozliczenia – bardzo istotny element ostrożności podczas pandemii. Istotnym elementem jest także szybkość i łatwość całego procesu.
Źródło: UNIQA