TU Warta rozszerza zakres ochrony w ramach ubezpieczeń Moto-Assistance. Większy limit holowania czy szerszy dostęp do samochodu zastępczego to kluczowe zmiany w ofercie, z której mogą skorzystać właściciele polis komunikacyjnych Warty i HDI.
Bartosz Olszycki, kierujący Biurem Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Warcie podkreśla, że wprowadzenie zmian jest odpowiedzią na potrzeby zarówno agentów jak i klientów: „Tylko w pierwszej połowie 2016 r. zanotowaliśmy aż o 15% więcej wniosków o auto zastępcze niż w roku ubiegłym. Podobny trend widzimy w zakresie holowania niesprawnych pojazdów, szczególnie w zakresie wykonania tej usługi za granicą. W tym przypadku wzrost zgłoszeń wyniósł niemal 20% .Wsłuchujemy się w potrzeby naszych agentów i klientów. Bazując na tej cennej wiedzy, wprowadziliśmy zmiany w naszych produktach assistance powiązanych z ubezpieczeniem komunikacyjnym”.
Zmiany w pakietach dotyczą trzech kluczowych sfer, które z punktu widzenia potrzeb kierowców są dla nich najważniejsze. Dotyczą one: auta zastępczego, holowania samochodu, oraz możliwości dokupienia pakietu assistance do samej polisy OC.
Samochód zastępczy
W ramach produktów assistance Warta oferuje swoim klientom samochód zastępczy po wypadku lub kolizji bez warunku jego unieruchomienia. W praktyce oznacza to, że jeżeli pojazd ma np. uszkodzony błotnik lub zarysowane drzwi wymagające lakierowania, klient może korzystać z wynajętego auta nawet przez 10 dni (w ramach wariantu Platynowego) lub przez 5 dni (wariant Złoty+).
Holowanie auta
Warta zwiększa limit holowania uszkodzonego auta z 800 do 1200 km. w Platynowym wariancie assistance. Dotyczy on jednak zdarzeń zaistniałych poza granicami Polski. Dotychczasowe rozwiązania obowiązują jednak w przypadku szkód powstałych na terenie Polski.
Możliwość dokupienia bogatszego pakietu assistance do samej polisy OC
Zmiany te zapewniają pomoc nie tylko w razie wypadku, ale również awarii, kradzieży czy innych zdarzeń losowych bez względu na odległość od domu. Co więcej klient może skorzystać z wynajmu samochodu zastępczego po wypadku lub kradzieży nawet na 10 dni, a w razie awarii – 5 dni.
„Nowe rozwiązania wzmacniają naszą ofertę produktów komunikacyjnych, niezbędnych zarówno w okresie wakacyjnym, jak i w pozostałych miesiącach roku. Jestem pewny, że każda osoba zainteresowana ubezpieczeniem Warty lub HDI znajdzie w naszej ofercie rozwiązanie assistance odpowiadające potrzebom i idealnie uzupełniające nasze polisy OC i AC”-dodaje Olszycki.
Źródło: www.warta.pl