Wiener wdrożył do likwidacji szkód uproszczoną ścieżkę obsługi zdarzeń ubezpieczeniowych. Videooględziny i dokumentacja fotograficzna pozwalają na proste, wygodne i bezpieczne przeprowadzenie likwidacji szkód, bez konieczności osobistych oględzin.
Testowane od stycznia rozwiązanie, obecnie święci triumfy wśród klientów firmy. Jest wygodne i bezpieczne zarówno dla poszkodowanych, jak i likwidatorów szkód. Jego podstawą zaletą jest specjalna autorska aplikacja, która pozwala na bezpośrednie połączenie wideo z likwidatorem szkody. Za jej pomocą odbywa się cały proces oględzin miejsca zdarzenia. Aplikacja pozwala również na przesyłanie zdjęć i zdalne komunikowanie się z osobą, która z ramienia Wiener nadzoruje cały proces. Dzięki tym rozwiązaniom klient i likwidator szkody nie muszą bezpośrednio spotykać się czy wychodzić z domu.
Wyjątkowe wyzwania wymagają specjalnych metod działania i dużej elastyczności. W Wiener staramy się na bieżąco wdrażać rozwiązania, które pozwalają nam w sposób elastyczny realizować nasze zobowiązania i być solidnym partnerem dla ubezpieczonych i agentów. Zdalna likwidacja szkód to nasza odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania. Dzięki niej możemy przeprowadzać obsługę zdarzeń ubezpieczeniowych, a przy tym zachować maksymalne standardy bezpieczeństwa dla każdej ze stron – mówi Marek Gołębiewski, członek zarządu Wiener.
Zdalna likwidacja szkód to nie jedyne rozwiązanie wdrożone przez Wiener, które usprawnia procesy on-line. Kilka dni temu firma wprowadziła dla swoich agentów możliwość sprzedaży polis poprzez e-mail oraz umożliwiła pracownikom realizację obowiązków w trybie zdalnym.