Wiener włączył się do akcji „Zostań w domu” i uruchomił rozwiązania, które pozwalają agentom ubezpieczeniowym na sprzedaż polis bez wychodzenia z domu.
To nowa metoda sprzedaży w Wiener stworzona w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno agentów jak i klientów. Specjalnie dla nich firma uruchomiła możliwość zawarcia polisy poprzez drogę elektroniczną. Ścieżka sprzedaży została tak skonstruowana, aby cały proces odbywał się zdalnie. W ten sposób są przesyłane wszystkie dokumenty oraz potwierdzenia. Dzięki temu klient nie musi bezpośrednio spotykać się z agentem. Wszystkie informacje wrażliwe są szyfrowane.
Obecna, szczególna sytuacja jest testem odpowiedzialności dla nas wszystkich – agentów, klientów i ubezpieczycieli. Jednak nawet w tak wyjątkowych okolicznościach nasze priorytety są niezmienne. Cały czas troszczymy się o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i partnerów. Nie tylko pomagamy im, kiedy w trudnej sytuacji dzwonią na telefon alarmowy, ale również wdrażamy rozwiązania, które mają wymiar profilaktyczny. Polisa online to nasza odpowiedź na aktualne wyzwania. Jest nie tylko wygodna, ale przed wszystkim bezpieczna i nie wymaga wychodzenia z domu – tłumaczy Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Wiener.
Firma wprowadziła również specjalne środki zabezpieczające dla swoich pracowników. Obecnie większość zespołu Wiener realizuje swoje obowiązki zawodowe z domu. Wcześniej firma przeszła specjalne testy, które potwierdziły jej gotowość do działania w trybie pracy zdalnej. Dzięki temu w Wiener wszystkie procesy biznesowe przebiegają bez zakłóceń, obsługa klienta jest realizowana na bieżąco, a procesy likwidacji szkód i wypłaty świadczeń odbywają się terminowo i zgodnie z planem.
Źródło: Wiener