terminal

Pracownicy Allianz W ciągu 3 dni odebrali oni ponad 3500 telefonów zarówno od klientów Neckermann Polska w kraju, jak i za granicą. 30 września dokonali już pierwszych przelewów, zwracając wpłacone środki za niewykorzystane wyjazdy.

„Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy. Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem, to ponad 19 tys. osób – wyjaśnia Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners.

Przedstawiciel ubezpieczyciela wskazał jednocześnie, że ostatnie dni dla pracowników Allianz Partners były okresem wytężonej pracy, również w weekend. W ciągu 3 dni odebrali oni ponad 3500 telefonów zarówno od klientów w kraju, jak i za granicą.

Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego Allianz Partners: „Każdy K-klient jest u nas traktowany indywidualnie”

„Dla klientów, którzy zgłaszają do nas roszczenia w związku z odwołaniem podróży, przygotowaliśmy specjalny formularz online. Każdy klient, który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami, otrzymał indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz „zapisz” i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyśpiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów. Do dnia dzisiejszego (30 września – AM) do Polski wróciło już ponad 3000 osób. Wspólnie z urzędem marszałkowskim dokładamy starań, aby klienci przebywający obecnie za granicą mogli kontynuować swoje wakacje – dodał Krawczyk.

Urząd Marszałkowski: „Nie było konieczności sprowadzania turystów przed czasem”

Według instytucji samorządowej, sytuacja turystów, którzy sygnalizowali problemy w hotelach, na tę chwilę wydaje się ustabilizowana. Urząd nawiązuje kontakty z hotelarzami, uiszcza z gwarancji ubezpieczeniowej kwoty za nieopłacone pobyty. Pojawiające się incydenty wypraszania turystów z hoteli zostały załagodzone wspólnie ze służbami konsularnymi. Jeśli nie zajdzie taka konieczność, turyści nie będą awaryjnie sprowadzani przed czasem do kraju.

Szybka i sprawna pomoc niezwykle ważna

„Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy”– powiedział Tomasz Frączek, dyrektor polskiego oddziału Allianz Partners. 

Do Polski wróciło już ponad 3000 osób

Mazowiecki urząd marszałkowski przejął od upadającego biura podróży opiekę nad jego klientami, którzy zostali za granicą. Wiesław Raboszuk, wicemarszałek woj. mazowieckiego, pomoc będzie polegała na umożliwieniu im dokończenia pobytu na wykupionych wakacjach albo na sprowadzeniu ich do kraju.

Źródło: www.gazeta.pl www.mondial-assistance.pl