Firma ubezpieczeniowa AXA DIRECT została wyróżniona tytułem Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii ubezpieczenia samochodowe.

 
Wyróżnienie przyznały redakcje „Biznes Trendy” w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Nad szóstą edycją konkursu, gdzie pod uwagę brano takie wartości jak: aktywność i rozpoznawanie marek, pozycja rynkowa, oraz dynamika patronat objął Instytut Filozofii Polskiej Akademii Nauk. Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Klienta AXA DIRECT:
 
„Zawsze uważnie wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i dostosowujemy produkty oferowane przez AXA DIRECT do ich potrzeb. Ich zdanie jest dla nas bardzo ważne, dlatego też wyróżnienie odzwierciedlające opinie konsumentów ma z naszego punktu widzenia podwójną wartość AXA DIRECT jest doceniana w licznych konkursach i rankingach. W tym roku odebrała już statuetkę „Użyteczna Strona 2014”, a w 2010 roku odznaczona została „Złotym Laurem Konsumenta” w kategorii: Ubezpieczenia samochodowe. Z kolei AXA została dwukrotnie uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce, otrzymując wyróżnienie „Superbrands Poland” w latach 2011 oraz 2012, a 2014 roku po raz szósty z rzędu oceniono ją najlepiej spośród marek ubezpieczeniowych na świecie w rankingu „Best Global Brand”.
 
Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma” został stworzony z myślą o współczesnych konsumentach. Z punktu ich widzenia bowiem taka odznaka niesie za sobą komunikat, że znajdzie on wszystkie cechy pożądane w danym produkcie.
 
Źródło: www.prnews.pl