InterRisk

Dobre praktyki w likwidacji szkód korporacyjnych były tematem siódmego webinarium, którego organizatorem jest InterRisk. Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się przytoczone przypadki konkretnych sytuacji likwidacji szkód korporacyjnych. Kolejne spotkanie już w czwartek 17 listopada.

 
Do obejrzenia webinarium zachęcił wszystkich Piotr Karda Członek Zarządu InterRisk, który wskazał wskazali zalety współpracy opartej na indywidualnym i elastycznym podejściu do Klienta oraz nastawieniu na długoletnią współpracę.
 
Przedstawiciele TU zgodnie twierdzą, że wspólne wypracowane rozwiązania z innymi partnerami są kluczem do sukcesu: „ Naszymi atutami są profesjonalizm, podział kompetencji likwidacyjnych, dostępność likwidatorów terenowych oraz współpraca z renomowanymi firmami zewnętrznymi. Dążymy do wypracowania rozwiązań polubownych”.
 
Podczas programu położono nacisk na duże znaczenie współpracy z Klientem i brokerem od początku procesu zawarcia umowy, aż po proces likwidacji szkód. Jak podkreślają  przedstawiciele firmy: „Wspieramy naszych Klientów w działaniach prewencyjnych. Dzięki wspólnie wypracowanym rozwiązaniom nasi Klienci uniknęli wielu groźnych sytuacji oraz strat i stresu z nimi związanego”. 
 
W programie udział wzięli Magdalena Kuklińska (Zastępca dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Korporacyjnych ds. Likwidacji Szkód InterRisk ), Danuta Gemza (Starszy specjalista w Zespole Likwidacji Szkód Korporacyjnych InterRisk) oraz Michał Jakubiak (Kierownik Zespołu Ubezpieczeń Korporacyjnych InterRisk III Oddziału Warszawa).
 
Źródło: www.interrisk.pl