Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
PZU
rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z
listopada ubiegłego roku. Obecna odsłona rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 22
marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w
nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie
potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU
„Możesz na nas polegać” – zobowiązania,
na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej
dotychczasowej komunikacji.
Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń
z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU
to ubezpieczyciel, na którym można polegać – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampania potrwa od 17 lutego do 22 marca 2020 r. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.
Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:
Źródło: PZU
Fot. Screenshot, YouTube / PZU to ludzie, na których możesz polegać. To ubezpieczenia na różne sytuacje. (2)