Właściciele gospodarstw rolnych, a jednocześnie klienci Concordii Polska mogą skorzystać z portalu i-rolnik.pl. Za jego pomocą mogą zgłosić szkodę, sprawdzić jej status oraz monitorować przebieg całego procesu likwidacji. Co ważne platforma zawiera również wiele cennych informacji z dziedziny ubezpieczeń i rolnictwa, a także pozwala na śledzenie prognozy pogody czy ceny skupów.
Portal informacyjny dla klientów Concordii
Jak sama nazwa wskazuje i-rolnik.pl to portal informacyjny dla klientów Concordii z sektora agro. Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że jego funkcjonalności są systematycznie rozszerzane o nowe praktyczne elementy i treści, między innymi te związane z ochroną ubezpieczeniową działalności rolniczej. Rozwiązania wdrożone w serwisie ułatwiają szybki kontakt z ubezpieczycielem i jednocześnie wspierają prowadzenie biznesu agro. Portal zapewnia również wsparcie w realizacji obowiązków administracyjnych gospodarstw rolnych.
– Zaczynaliśmy z podglądem polis, listą szkód i dedykowaną prognozą pogody. W trakcie kilku miesięcy na portalu wiele się zmieniło. Dodaliśmy kolejne praktyczne funkcjonalności, np. mapę rekomendowanych punktów naprawy maszyn rolniczych, gdzie można otrzymać bezgotówkowe wsparcie w ramach ubezpieczenia agro casco. Sporo nowości dotyczy ochrony ubezpieczeniowej. Rolnik może w serwisie w dowolny dzień, o każdej porze – w tym w święta – sprawdzić, jakie ma polisy. Teraz na i-rolnik może także zgłosić szkodę uprawową, sprawdzić jej status i monitorować przebieg jej rozpatrywania i procesu likwidacji. Może to zrobić nawet podczas przerwy w pracy na polu. Wystarczy, że posiada konto na portalu i-rolnik, posiada smartfona i zasięg sieci komórkowej – mówi Kinga Borecka, dyrektor biura marketingu i PR Concordii Polska Grupa Generali.
Wsparcie działalności rolniczej
Serwis i-rolnik.pl daje szybki dostęp do informacji, które mogą okazać się przydatne w przypadku prowadzania działalności uprawowej czy hodowlanej oraz zarządzania nią. Portal umożliwia:
- śledzenie prognozy pogody, w tym pozwala ustawiać alerty dla konkretnej lokalizacji,
- weryfikację aktualnych cen zbóż, także przy podziale na województwa,
- podejrzenie ma mapce działek, na których znajdują się ubezpieczone uprawy.
Co ważne udostępniona mapa serwisów ułatwia kontakt z placówką, w której klient bezgotówkowo zlikwiduje szkodę w swojej maszynie rolniczej. A korzystając z przygotowanych formularzy rolnik może uzupełnić ewidencję zabiegów ochrony roślin, np. kopiując powtarzające się zabiegi i generując gotowy plik pdf.
Wirtualna wymiana wiedzy
Ubezpieczyciel zachęca, by rolnicy rejestrowali się w portalu, dzięki czemu w pełni będą mogli korzystać ze wszystkich możliwości serwisu.
– Zachęcamy rolników do rejestracji, a tym samym do odblokowania wszystkich możliwości portalu. Stworzyliśmy platformę, dzięki której farmerzy mogą się wirtualnie spotkać i wymienić wiedzą. Jest zawsze otwarta i bezpieczna. Dostarcza szybkiej informacji bez wykonywania telefonów, bez czekania w kolejce na konsultanta, bez ograniczeń czasowych. Naszym celem jest być bliżej rolników, wspierać ich nie tylko w sytuacjach kryzysowych, ale też w codziennej pracy. Serwis i-rolnik bardzo nam w tym pomaga – zaznacza Kinga Borecka.
Źródło: Concordia Polska Grupa Generali