logo

UNIQA wprowadziła do swojej oferty indywidualne ubezpieczenie na życie – Plan Pakietowej Ochrony. Produkt ten dzięki swojej budowie pozwala na elastyczne dostosowanie zakresu ochrony i wysokości świadczeń, a także oferuje dostęp do świadczeń medycznych i opiekuńczych, które pomogą w powrocie do zdrowia. 

Nowe indywidualne ubezpieczenie na życie od UNIQA 

Jednym z kluczowych atutów nowego produktu wprowadzonego do oferty UNIQA jest jego elastyczność. Ubezpieczenie pozwala na dostosowanie zakresu ochrony i wysokość świadczeń do swoich potrzeb. Klienci mają do wyboru wariant: dla siebie, dla dziecka, dla siebie i dziecka, dla siebie i rodziny albo wypadkowy. Dla wybranych ryzyk możliwe są modyfikacje sumy ubezpieczenia, co pozwala nie tylko lepiej dopasować zakres ochrony, ale też i wysokość składki. Klient może objąć ochroną ubezpieczeniową zdarzenia dotyczących członków rodziny: współmałżonka, dziecka do 25. roku życia, rodziców lub teściów, a wszystko to w ramach jednej składki. Oferta ubezpieczyciela stanowi optymalny wybór dla osób, które chcą zabezpieczyć finansowo bliskich, między innymi na wypadek śmierci. W takim przypadku UNIQA wypłaci świadczenie uposażonemu bez podatku od spadków i darowizn. Dodatkowo, klient otrzyma świadczenie pieniężne w trudnych sytuacjach życiowych, takich jak np. uszczerbek na zdrowiu po nieszczęśliwym wypadku zachorowanie na poważną chorobę, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka czy śmierć rodziców lub teściów. 

– W UNIQA wiemy, jak ważne są środki na leczenie i rehabilitację, dlatego w przypadku nieszczęśliwego wypadku, świadczenie z tytułu uszczerbku lub uszkodzenia ciała wypłacamy bez konieczności zakończenia procesu leczenia czy rehabilitacji. To oznacza, że klient otrzyma pieniądze właśnie wtedy, kiedy najbardziej ich potrzebuje – mówi Wojciech Rabiej, dyrektor zarządzający Pionu Rozwiązań dla Klienta Detalicznego w UNIQA. 

Produkt zapewni również wsparcie w powrocie do zdrowia, ponieważ polisa pozwala na skorzystanie ze świadczeń medycznych i opiekuńczych. Przykładem jest dostęp do prywatnych wizyt u lekarzy specjalistów po diagnozie poważnego zachorowania oraz zabiegów ambulatoryjnych i badań obrazowych (w tym rezonans magnetyczny, USG i tomografia) i laboratoryjnych, czy rehabilitacji. 

– Nasze assistance Opieka24 zapewnia wsparcie medyczne i opiekuńcze dla ubezpieczonego i jego rodziny, obejmujące między innymi wizyty lekarskie, rehabilitację oraz zakup lub wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego aż do kwoty 6 tys. zł – mówi Agnieszka Rowińska, dyrektorka Działu Rozwoju Ubezpieczeń Indywidualnych na Życie w UNIQA. 

W przypadku pobytu w szpitalu z powodu nieszczęśliwego wypadku klient otrzyma świadczenie pieniężne naliczane już od pierwszego dnia, a  z powodu choroby od pierwszego lub czwartego dnia. Z kolei, jeśli pobyt w szpitalu trwa co najmniej 10 dni, ubezpieczony w zależności od wariantu ochrony może przez 12 miesięcy korzystać z badań, zabiegów i wizyt lekarskich do limitu 3 tys. zł. To między innymi wizyta u ortopedy, chirurga, okulisty, internisty, kardiologa, neurologa, a także badania takie jak RTG, rezonans, tomografia. 

Sprawna wypłata świadczeń 

Ubezpieczyciel wskazuje, że rocznie obsługuje około 430 tysięcy zgłoszeń od klientów ubezpieczonych na życie. Co ciekawe, aż 25 proc. z nich, dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, rozpatruje bez udziału człowieka. Najszybsza wypłata świadczenia z tytułu ubezpieczenia na życie miała miejsce w zaledwie 6 minut po zgłoszeniu wniosku on-line. 89 proc. decyzji dotyczących wypłaty świadczenia prostego z tytułu urodzenia dziecka lub śmierci rodzica UNIQA podejmuje tego samego dnia, w którym otrzymuje wniosek klienta. Automatyzacja oraz zastosowanie innowacyjnych rozwiązań i technologii pozwala firmie na rozpatrywanie spraw klientów szybko i sprawnie, to z kolei przekłada się na wysoki poziom ich satysfakcji. 

Mobilny Dystrybutor – wygoda dla klientów i agentów 

UNIQA nie tyko rozszerzyła swoją ofertę, ale też i udostępniła agentom ubezpieczeniowym nowoczesny, intuicyjny i prosty system sprzedażowy – Mobilny Dystrybutor. Narzędzie to pozwala zarówno na szybkie i łatwe porównanie wariantów ubezpieczenia, jak i ich modyfikację. Z jego pomocą można także wysłać propozycję ubezpieczenia na e-mail klienta, dzięki czemu może on spokojnie zastanowić się nad odpowiednim wyborem. 

– Narzędzie, które UNIQA udostępnia agentom, będzie stale rozwijane o nowe funkcjonalności i kolejne produkty w ofercie. Wśród planowanych wdrożeń są między innymi nowe formy płatności – wprowadzenie szybkich przelewów, które ułatwią dokonywanie płatności, a także rozbudowanie panelu administracyjnego o dodatkowe funkcje, które ułatwią zarządzanie polisami – mówi Karol Woźnica, dyrektor Makroregionu Rozwoju Sprzedaży w UNIQA. 

Mobilny Dystrybutor umożliwia też zawarcie polisy zdalnie. Potwierdzenie tożsamości następuje za pomocą usługi mojeID. Rozwiązanie to zwiększa wygodę, oszczędza czas i koszty – co sprawia, że jest korzystne zarówno dla agentów, przedstawicieli, jak i klientów. 

Źródło: UNIQA