Firma Open Life dla wygody swoich klientów uruchomiła system rezerwacji wizyt stacjonarnych w siedzibie firmy. Nowe rozwiązanie ma skrócić czas obsługi oraz zapewnić większy komfort spotkań w siedzibie ubezpieczyciela.
System rezerwacji wizyt stacjonarnych
Firma Open Life uruchomiła system rezerwacji wizyt stacjonarnych w siedzibie firmy. Ubezpieczyciel zachęca do korzystania z funkcjonalności, która ma za zadane usprawnić czas obsługi. Jak działa nowe rozwiązanie? Aby umówić wizytę online, należy:
- przejść do zakładki „Kontakt” lub skorzystać z przycisku „Zarezerwuj wizytę”,
- wybrać kategorię „Wizyta w Open Life” oraz podać powód wizyty,
- zaznaczyć dogodny dzień oraz zakres godzin,
- z listy dostępnych terminów wybrać ten który najbardziej nam odpowiada,
- uzupełnić swoje dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz e-mail,
- zaznaczyć niezbędne Zgody i Oświadczenia.
Co ważne, potwierdzenia umówionych samodzielnie wizyt dostarczane są drogą mailową na adres podany podczas rezerwacji. Tam także można znaleźć szczegóły dotyczące umówionego spotkania.
Jak odwołać wizytę online?
Ubezpieczyciel zaznacza także, by klienci, którzy nie mogą przyjść na umówioną wizytę, odwołali ją. Dzięki temu inna osoba będzie mogła umówić się w tym czasie z pracownikiem Open Life. Warto dodać, że po rezygnacji z danego terminu ponownie można zarezerwować nową wizytę.
Jak zatem odwołać wizytę online? W wiadomości potwierdzającej rezerwację znajduje się link anulujący, który należy kliknąć. Wówczas zostaniemy przekierowani na stronę internetową informującą o udanym odwołaniu wizyty oraz otrzymamy wiadomość e-mail potwierdzającą rezygnację ze spotkania.
Istotna komunikacja z klientem
Open Life podkreśla, że komunikacja to najważniejszy aspekt sprawnej współpracy na linii Towarzystwo Ubezpieczeń – Klient. Aby prawidłowo działała należy stale poszerzać jej możliwości, dlatego ubezpieczyciel stara się nieprzerwanie udoskonalać narzędzia, które są niezbędne do jej prawidłowego funkcjonowania.
Jak możemy przeczytać, wygodny system elektronicznej rezerwacji wizyt ma za zadanie skrócić czas obsługi interesariuszy oraz zapewnić większy komfort spotkań w siedzibie Open Life. Tym bardziej, że pracownik ubezpieczyciela będzie czekał na klientów o wyznaczonej godzinie przygotowany do wizyty, a interesariusze nie będą musieli czekać w kolejce.
Warto dodać, że system rezerwacji wizyt jest dostępny na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych, 24 godziny na dobę.
Źródło: Open Life