Na rynku dostępnych jest wiele programów CRM, ale żaden z nich do tej pory nie spełnił choćby większości oczekiwań agentów ubezpieczeniowych. SuperAgent to odpowiedź na ich potrzeby, czyli skuteczne przyśpieszenie ich codziennej pracy. Program został stworzony przez agentów dla agentów. O funkcjonalnościach tego rozwiązania, formie abonamentowej i możliwości przetestowania porozmawialiśmy z Martą Genderą z SuperAgent.
Nowe technologie nie są obce branży ubezpieczeniowej. Towarzystwa Ubezpieczeniowe sięgają coraz chętniej z danych telemetrycznych, umożliwiają skanowane kodów AZTEC i tworzą intuicyjne portale. Nikogo już nie dziwi komunikacja z ubezpieczycielem przez chatboty i aplikacje. Zatem jak prezentuje się SuperAgent na tle różnych rozwiązań z branży insurtech?
Nowoczesne rozwiązania IT już dawno wkroczyły w świat ubezpieczeń. Właśnie by sprostać wymaganiom zmieniającej się branży i specyfiki zawodu agenta powstał SuperAgent. Nie jest to jedynie kalkulator OC/AC ani klasyczny CRM. Połączyliśmy te funkcjonalności planując dodać w kolejnych etapach również kalkulator ubezpieczeń turystycznych. Dajemy możliwość zapisania kalkulacji, powrotu do niej i edycji danych. Wspieramy przeprowadzanie Analizy Potrzeb Klienta. Przypominamy o wznowieniach. Zaletą jest także nieograniczony limit danych na dysku. Oznacza to, że bez obaw możemy zapisywać dane i kalkulacje bez strachu o zapełnienie nośnika danych. A wszystko to opakowaliśmy w prosty, jasny i przejrzysty interfejs.
Mówi się, że „potrzeba matką wynalazków” – skąd pomysł na SuperAgenta?
Pomysł na SuperAgenta to odpowiedź na potrzeby agentów ubezpieczeniowych. Doświadczenie w branży i znajomość problemów w codziennej pracy skłoniło nas do szukania nowych, innowacyjnych rozwiązań. Na rynku dostępnych jest wiele CRM-ów, które przetestowaliśmy, ale żaden z nich nie spełnił naszych oczekiwań. SuperAgent to po prostu program stworzony przez agentów dla agentów.
Ciągle rozmawiamy z agentami i słyszymy wiele pozytywnych opinii na temat naszego narzędzia. Udało nam się skutecznie przyśpieszyć pracę i zautomatyzować wiele procesów od wyliczenia składki, zarządzania polisami, czy bazami klientów.
Jeśli już o szybkości mowa, to czy szybka obsługa klientów to klucz do sukcesu w zmieniającej się branży ubezpieczeniowej?
Oczywiście, że tak. Proszę sobie wyobrazić, że wyliczenie składki w kilkunastu portalach Towarzystw Ubezpieczeniowych trwa ok. 40-50 min. Spowodowane jest to koniecznością logowania się do każdego portalu i ręcznego wprowadzania wielu danych. Do tego dochodzi przeliczenie składki wraz ze współwłaścicielem, płatnością ratalną itd.
To rzeczywiście długo patrząc na to, że ubezpieczenie można kupić w kilka minut za pomocą np. aplikacji, programów bankowych lub porównywarek internetowych.
Klienci oczekują najlepszej oferty oraz szybkiej i kompleksowej obsługi. W świecie, gdzie wiele spraw można załatwić „od ręki” wiele osób nie rozumie dlaczego wizyta u agenta trwa tak długo. SuperAgent dołącza do tego wyścigu i już po kilku minutach pokazuje wyliczenie składki we wszystkich TU w wielu wariantach. W jednym widoku agent ma zestawienie cen OC, OC z NNW, OC z szybami i AC w dwóch pakietach. Oznacza to, że możemy bardzo rzetelnie odpowiedzieć na potrzeby Klienta nie tracąc przy tym czasu na dodatkowe symulacje.
Czyli podczas wizyty u Agenta, który liczy na SuperAgencie, klient nie zdąży już wypić kawy?
Myślę, że w kilka minut jest szansa na wypicie espresso?
Korzystając z kalkulatorów, CRM-ów i innych narzędzi zarządzającymi danymi, pojawia się pytanie o ich bezpieczeństwo. Jak to wygląda w SuperAgencie?
Bezpieczeństwo danych to priorytet dla SuperAgenta. Każdy program zarządzający danymi musi to gwarantować. Nasz program spełnia wszystkie wytyczne Rozporządzenia Ochrony o Danych Osobowych i ustawy dot. dystrybucji ubezpieczeń. Korzystamy z certyfikowanych połączeń zapewniających maksymalną ochronę danych w internecie. Zatem nie ma najmniejszych obaw o bezpieczeństwo danych.
Kogo powinien zainteresować SuperAgent w formie abonamentowej?
Każdego agenta, który chce szybko i kompleksowo obsługiwać klientów. Opcja abonamentowa to przede wszystkim wygoda. SuperAgent w abonamencie nie burzy wizji agenta o prowadzeniu biznesu. Nie ingeruje w decyzje biznesowe i nie wymaga od niego reorganizacji pracy. Już od pierwszego dnia można korzystać ze wszystkich funkcjonalności i dostępu do wielu Towarzystw Ubezpieczeniowych.
Nic agentowi nie narzucamy. Dajemy mu tylko narzędzie, które pomaga wprowadzić pracę na jeszcze wyższy poziom.
Jak można przetestować SuperAgenta?
Sprawa jest bardzo prosta. Wystarczy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy na stronie super-agent.pl lub zadzwonić pod 570 362 020. Następnie nasi eksperci skontaktują się i ustalają wszystkie szczegóły dotyczące dostępu.
Także nie pozostaje nic innego jak zaprosić do bezpłatnego testowania SuperAgenta.
Oczywiście. Dziękuję bardzo za rozmowę. Co ciekawe w trakcie naszej rozmowy SuperAgent przeliczyłby składkę dla kilku klientów.
Artykuł sponsorowany – Sprawdź naszą ofertę współpracy