
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie szkód z ubezpieczeń PKO Dom oraz Autocasco w PKO Moto – bez telefonów, formularzy i zbędnych formalności.
Zgłoszenie szkody w aplikacji IKO
Z opublikowanych informacji wynika, że klienci PKO Banku Polskiego mogą od teraz zgłosić szkodę ubezpieczeniową w zaledwie kilka chwil – bezpośrednio w aplikacji IKO. Wystarczy się zalogować, przejść do sekcji „Moje produkty”, wybrać polisę PKO Dom lub PKO Moto, kliknąć „Zgłoś szkodę” i opisać sytuację. Dzięki automatycznemu uzupełnieniu danych z polisy i numeru konta do wypłaty, cały proces przebiega sprawnie i szybko.
– Możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio w aplikacji IKO łączy wygodę, prostotę i szybkość – tak ważne w nagłych sytuacjach losowych. Klient może natychmiast poinformować nas o zdarzeniu, a my możemy szybko podjąć działania, aby w jak najkrótszym czasie zlikwidować szkodę – mówi Anna Barańska, Dyrektor Departamentu Szkód i Świadczeń w PKO Ubezpieczenia.
Wsparcie na wyciągnięcie ręki
Nowa funkcja w IKO to przykład tego, jak technologia może realnie wspierać w trudnych momentach. Rozwiązanie nie tylko przyspiesza proces likwidacji szkód, ale daje klientom poczucie bezpieczeństwa i kontroli – wszystko mają „pod ręką”.
– To innowacyjne rozwiązanie pokazuje, jak technologia może wspierać klientów w najtrudniejszych chwilach. Dzięki nowej usłudze, nasi klienci mogą czuć się jeszcze bardziej zaopiekowani, że w razie nagłej sytuacji skorzystają z rozwiązania, które jest w zasięgu ich ręki – dodaje Anna Barańska.
Warto przypomnieć, że oprócz zgłaszania szkód, aplikacja IKO umożliwia także zakup polisy, sprawdzanie szczegółów ochrony czy zarządzanie umową. Z pewnością połączenie funkcji bankowych i ubezpieczeniowych w jednej aplikacji to rozwiązanie wyjątkowo wygodne dla użytkowników.
PKO Ubezpieczenia stawia na rozwój
PKO Ubezpieczenia – należące do Grupy PKO Banku Polskiego – obsługuje obecnie ponad 1,9 miliona polis. Firma działa w zgodzie ze strategią całej grupy, której celem jest umacnianie pozycji lidera bancassurance w Polsce i systematyczne zwiększanie udziałów rynkowych. Jak możemy przeczytać, dzięki ścisłej współpracy z PKO Bankiem Polskim, ubezpieczyciel planuje dalszy rozwój cyfrowych usług, takich jak właśnie wdrożone zgłaszanie szkód w aplikacji. To kolejny krok ku zintegrowanemu podejściu, które odpowiada na realne potrzeby klientów i zmienia sposób korzystania z produktów finansowych.
Źródło: PKO Ubezpieczenia