TU Europa

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa zajęło 3miejsce w kategorii „Zdalne kanały kontaktu” w rankingu „Instytucja Roku 2016”.

W tym roku edycja konkursu pierwszy raz obejmuje ubezpieczycieli, którzy oferują ubezpieczenia na życie. Pozycja TU na Życie Europa w pierwszej fali badania potwierdza, jak duży nacisk firma kładzie na poziomu obsługi klienta, niezależnie od tego, jaki rodzaj kontaktu preferują klienci.
 
Towarzystwo systematycznie wprowadza, takie rozwiązania technologiczne, które mają na celu zaspokoić potrzeby konsumentów. W roku 2014 przebudowano serwis internetowy www.tueuropa.pl, wykorzystując technologię RWD, która pozwala na wyświetlanie strony również na urządzeniach mobilnych. Od marca br. klienci mogą także, na razie testowo, rozmawiać z konsultantami poprzez czat umieszczony na stronie www.
 
Grzegorz Bors, wiceprezes TU na Życie Europa nie kryje zadowolenia z wyników rankingu: „Sukces nie opiera się tylko na technologii, która dziś jest łatwo dostępnym narzędziem, lecz na personalnym podejściu do obsługi klienta, dbałości o jego satysfakcję i wygodę. Na bieżąco analizujemy, ile spraw wpływa do nas poprzez infolinię, drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej i na tej podstawie elastycznie organizujemy pracę Biura Obsługi Klienta. Wszystko po to, by przy każdym kontakcie z firmą konsument był obsługiwany na najwyższym poziomie. Inwestujemy także w rozwój konsultantów i poprawiamy procedury. Jakość obejmuje bowiem u nas nie tylko etap sprzedaży ubezpieczeń, ale także obsługi produktu”.
 
Ranking „Instytucja Roku”, stworzony przez ekspertów portalu www.mojebankowanie.pl, bada jakość obsługi w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych i firmach telekomunikacyjnych. Tegoroczny ranking firm ubezpieczeniowych obejmuje 43 podmioty i składa się z 6 cyklicznych odczytów, co zapewnia miarodajność wyników. Celem konkursu jest promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie i zapewniają przyjazne, z punktu widzenia klientów, rozwiązania, zgodnie z maksymą, że jakość pamięta się dłużej niż cenę. W ramach rankingu Instytucja roku firmy mogą otrzymać 2 wyróżnienia: Najlepsza Jakość Obsługi w Placówce, Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu.
 
www.tueuropa.pl