
Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanią, która promuje Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie. Jest to pierwsza na rynku oferta, która łączy ubezpieczenie na życie i usługi medyczne. Co istotne, program działa już od momentu podejrzenia choroby i wspiera klienta w procesie leczenia.
Unikalne rozwiązanie ubezpieczeniowe
Z badania „Jak chorują Polacy”, które prezentuje dane dotyczące naszego zdrowia wynika, że blisko 60% respondentów obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Na uwagę zasługuje fakt, że prawie 40% ankietowanych nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby, a tylko 27% wyraża zadowolenie z systemu opieki zdrowotnej.
Nowa oferta Nationale-Nederlanden stanowi unikalne rozwiązanie rynkowe, które może być uzupełnieniem dostępnych na rynku usług. Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie działa już od chwili podejrzenia choroby i obejmuje m.in. szybki dostęp do specjalistycznych konsultacji zapewnianych przez partnera medycznego, leczenie operacyjne 177 różnych schorzeń, wsparcie Koordynatora Opieki Szpitalnej, jak również pomoc w sytuacji utraty samodzielności w wyniku problemów ze zdrowiem. W ramach ubezpieczenia ubezpieczyciel proponuje także wsparcie finansowe w przypadku podejrzenia poważnej choroby. Dzięki temu produkt, działa teraz i na dłuższą metę.
Konkretne korzyści dla klienta
Kampania została oparta na prostym przekazie, który łączy się z konkretnymi atrybutami nowej oferty:
- szybki dostęp do diagnostyki (wizyta ze skierowaniem w ciągu 3 dni roboczych),
- wypłata do 1 000 000 zł w razie diagnozy choroby,
- organizacja leczenia operacyjnego w warunkach komercyjnych w ciągu maksymalnie 30 dni roboczych,
- stałe wsparcie doradcy ubezpieczeniowego, który odpowiada na pytania i rozwiewa wątpliwości klientów.
Jak możemy przeczytać, głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie, jest doradca ubezpieczeniowy. Rozwiewa on wątpliwości pozostałych bohaterów kampanii, które wyrażają się w pytaniach, które potencjalnie zadaje sobie każda osoba.
– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby. Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów: szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Multikanałowa kampania w mediach
Z opublikowanych informacji wynika, że kampania telewizyjna, która wystartowała 20 stycznia potrwa do 9 marca br. Istotnym elementem działań ubezpieczyciela są trwające od października akcje digitalowe i radiowe, takie jak mini-audycje radiowe oraz artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych jako ekspertów i przewodników klientów po świecie ubezpieczeń. Ubezpieczyciel nawiązał również współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki Nationale-Nederlanden, pojawią się treści promujące korzyści wynikające z Ubezpieczeniowego programu wsparcia w chorobie.
Więcej informacji na temat produktu znajdziemy na stronie ubezpieczyciela.
Źródło: Nationale-Nederlanden