Compensa Życie jest kolejnym zakładem ubezpieczeń, który z powodu pandemii uprościł procedury zakupu ubezpieczeń. Ubezpieczyciel umożliwił przeprowadzenie całego procesu zawarcia umowy ubezpieczeniowej zdalnie a do podpisania umowy wystarczy jedynie wypełnienie ankiety medycznej.
Zdalny zakup polisy Compensa Życie
W czasie pandemii z uwagi na liczne obostrzenia dotyczące poruszania się sprzedaż ubezpieczeń na życie była dużym wyzwaniem. Zawarcie umowy ubezpieczenia na życie było trudne zarówno dla pośredników, jak i Klientów. Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, Compensa TU na Życia SA VIG wprowadziło uproszczoną ścieżkę zawarcia umów ubezpieczenia. Polisa może zostać zakupiona bez konieczności bezpośredniego spotkania z doradcą. Ubezpieczyciel informuje, że już 80% umów ubezpieczenia produktów Terminowe Ubezpieczenie na Życie Gwarancja Optima i Ubezpieczenie na Życie i Dożycie Gwarancja Komfort jest zawieranych zdalnie. Umowy są przesyłane do Klientów drogą mailową.
W Compensie Życie można się ubezpieczyć również w czasie pandemii, załatwiając wszystkie formalności bez wychodzenia z domu. Nie trzeba też zgłaszać się na badania medyczne, a ocena ryzyka ubezpieczeniowego dokonywana jest na podstawie wypełnionej przez klienta ankiety medycznej. Zawarta w ten sposób umowa ubezpieczenia działa na dokładnie takich samych zasadach, jak ochrona zakupiona w tradycyjny sposób – mówi Mariola Zdziarska, Pełnomocnik Zarządu w Biurze Ubezpieczeń Indywidualnych w Compensa Życie.
Co ważne ubezpieczenie w Compensie Życie dostępne jest również dla seniorów. Polisa Gwarancja Optima, którą także można wykupić w sposób zdalny umożliwia objęcie ochroną klienta nawet do 85 roku życia.
Źródło: Compensa Życie