Zgodnie z wcześniejszymi założeniami firma Trasti rozszerzyła ofertę swoich produktów komunikacyjnych o NNW oraz assistance. Ubezpieczyciel zapowiada także rozbudowę sieci dystrybucji oraz przygotowuje premierę własnego systemu sprzedażowego dedykowanego dla kanału agencyjnego.

Rozbudowa nowej marki ubezpieczeniowej

Od 22 kwietnia 2021 roku oferta produktowa Trasti została rozszerzona o ubezpieczenia NNW oraz assistance. To kolejne kroki w rozbudowie nowej marki na polskim rynku ubezpieczeń.

– Działamy zgodnie z przyjętym planem, właściwym dla wejścia nowej marki na wymagający rynek. Z miesiąca na miesiąc konsekwentnie będziemy wprowadzać nowe produkty i funkcjonalności, m.in. w zakresie płatności składki i obsługi klienta. Poszerzamy też sieć dystrybucji o kolejnego partnera, jakim jest porównywarka Mubi.pl. Rozmawiamy i przygotowujemy się starannie do rozpoczęcia współpracy z siecią agentów. Pełne portfolio produktowe i obsługowe chcemy wdrożyć do połowy bieżącego roku – mówi współzałożyciel i prezes zarządu Trasti Artur Olech.

Nowa oferta produktowa Trasti

Z informacji podanych przez firmę Trasti wynika, że klienci mogą zakupić ubezpieczenie NNW z sumą ubezpieczenia aż do 200 tysięcy złotych. Ochroną ubezpieczeniową standardowo objęte są następstwa nieszczęśliwych wypadków, których skutkiem jest trwały uszczerbek na zdrowiu lub śmierć. Co więcej ochrona obejmuje dodatkowo NNW w życiu prywatnym dla głównego właściciela samochodu.

Przy kalkulacji składki Trasti uwzględnia m.in. historię ubezpieczenia OC, więc im bezpieczniej jeździsz samochodem i nie powodujesz wypadków tym cena za NNW będzie niższa – komentuje Krzysztof Skarbek, szef sprzedaży Trasti.

Przypominamy, że szkodę z ubezpieczenia można zgłosić, gdy osoba poruszająca się pojazdem wskazanym w polisie doznała urazu na skutek wypadku komunikacyjnego, podczas naprawy pojazdu na drodze, w trakcie wysiadania lub wsiadania do zaparkowanego samochodu.

Z kolei w ramach pomocy drogowej i assistance Trasti zapewnia kompleksową pomoc w każdym wariancie ubezpieczenia w przypadku: awarii, wypadku, kradzieży oraz dodatkowo zdarzeń takich jak zatrzaśnięcie lub zagubienie kluczyków, brak paliwa, wlanie niewłaściwego paliwa czy rozładowany akumulator. Tu warto wspomnieć, że Klient sam decyduje o limitach głównych świadczeń a limit holowania może wynosić od 200 do 1 500 km.

– Działamy prosto i fair. Dlatego w Trasti nie tworzymy predefiniowanych pakietów, ale nazywamy oferowany serwis po imieniu. Chcemy, aby to nasz klient wybrał to, co rozumie, tj. dopasowany do własnych potrzeb zakres podstawowych świadczeń, takich jak odległość holowania czy liczba dni wynajmu samochodu zastępczego, za czym idzie odpowiednia cena ubezpieczenia – dodaje Krzysztof Skarbek.

Analogicznie jak w przypadku ubezpieczenia NNW, także przy taryfikacji assistance ubezpieczyciel bierze pod uwagę przebieg ubezpieczenia OC.

Rozszerzenie sieci dystrybucji

Ubezpieczyciel początkowo bazował na sieci dystrybucji opartej na porównywarkach. Obecnie firma Trasti prowadzi zaawansowane prace z kolejnymi dystrybutorami ubezpieczeń. Jak informuje, w pierwszej kolejności tymi, którzy posiadają własne narzędzia sprzedażowe. Następnym etapem rozwoju ma być premiera własnego systemu sprzedażowego dla kanału agencyjnego.

Dla przypomnienia Trasti jest marką handlową spółki HPI GMA, która jest operatorem procesów sprzedaży, obsługi polis i wypłaty świadczeń. A za tym nowym na polskim rynku ubezpieczycielem stoi jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w regionie Europy Południowej – Triglav.

Źródło: Trasti; Dziennik Ubezpieczeniowy