Assistance to ubezpieczenie przydatne podczas podróży samochodem. Dlaczego? Produkt ten zapewnia kompleksową ochronę w razie awarii pojazdu, wypadków czy innych nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Kiedy jeszcze możemy liczyć na wsparcie ubezpieczyciela?
Assistance – kompleksowa ochrona na drodze
Wsparcie assistance może okazać się przydatne w takich sytuacjach jak awaria pojazdu, brak paliwa czy przebita opona. Ale to tylko niektóre przykłady nieoczekiwanych sytuacji, w których pomocne będzie tego typu ubezpieczenie. Assistance to usługa, która zapewnia pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i nie tylko ułatwia życie na drodze, ale także stanowi niezbędny element pakietu ubezpieczenia komunikacyjnego. Pamiętajmy o tym, że Assistance to przede wszystkim szeroka gama usług, które są dostosowane do najróżniejszych potrzeb i sytuacji.
Co wchodzi w zakres assistance?
W ramach podstawowego pakietu ubezpieczenia assistance można otrzymać taką pomoc drogową, jak:
- holowanie pojazdu,
- wymiana koła,
- dostarczenie paliwa,
- rozruch z rozładowanego akumulatora,
- odblokowanie zatrzaśniętych drzwi.
Co więcej, w zależności od wybranego pakietu, Assistance może dodatkowo zapewniać także:
- pojazd zastępczy,
- zakwaterowanie w hotelu,
- kontynuację podróży,
- usługi tłumacza i pomoc prawną w przypadku wypadku za granicą.
Assistance – bezpieczna i komfortowa podróż
Warto podkreślić, że bez względu na to, czy podczas jazdy dojdzie do awarii pojazdu, wypadku, czy innego nieprzewidzianego zdarzenia, ubezpieczenie Assistance organizuje i finansuje niezbędne świadczenia, umożliwiając nam bezpieczne i komfortowe kontynuowanie podróży. Uzupełnienie ubezpieczenia OC lub AC o Assistance daje pewność, że w razie problemów na drodze otrzymamy sprawdzoną pomoc. Co istotne, oferty proponowane nam przez ubezpieczycieli są elastyczne i dostosowanie do indywidualnych potrzeb, co jest szczególnie cenne podczas dłuższych wyjazdów.
Jak skorzystać z Assistance pojazdu w InterRisk? Przy zakupie polisy OC lub AC możemy wybrać odpowiedni pakiet ubezpieczenia, wówczas usługi Assistance zostaną automatycznie włączone. Jeśli dojdzie do awarii lub innego zdarzenia pomoc możemy wezwać telefonicznie, co gwarantuje sprawną organizację potrzebnej pomocy przez ubezpieczyciela.
Źródło: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group