Ergo Hestia po raz czwarty z rzędu znalazła się na podium konkursu „Złoty Zderzak”. Nagrody wręczono podczas XI Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych. W tym roku patronat nad badaniami ponownie objął Rzecznik Finansowy, Aleksandra Wiktorow.
 
 
Konkurs polega na ogólnopolskim badaniu mierzącym poziom satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeń, który pozwala porównać jakość likwidacji szkód wszystkich ubezpieczycieli. Podobnie jak rok temu Ergo Hestia znalazła się na podium razem z firmą Allianz , która wówczas zajął drugie miejsce i z i PZU, które zajął miejsce trzecie.
 
ERGO Hestia znalazła się na podium nagrody „Złoty Zderzak” już czwarty rok z rzędu 
 
Mirosław Krzewiński, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii nie kryje zadowolenia z przyznanej – kolejny raz nagrody: „Ergo Hestia znalazła się na podium nagrody „Złoty Zderzak” już czwarty rok z rzędu i to cieszy nas potrójnie. Przede wszystkim dlatego, że nasza pozycja w tym badaniu potwierdza konsekwencję w utrzymywaniu najwyższego standardu ochrony –powiedział . Po drugie cieszy mnie wyraz uznania właścicieli warsztatów samochodowych, którzy likwidują szkody naszych klientów. Wiedząc, ile inwestujemy w dobrą likwidację szkód naszych klientów, wyraz uznania od naszych partnerów biznesowych jest dla nas najlepszym potwierdzeniem, że ludzie, którzy się na tym znają, nam ufają i nas doceniają”.
 
Co jest oceniane?
 
Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi, stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniana były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia podobnie jak rok wcześniej znalazła się na podium razem z Allianz i PZU.
 
„Dziś już co piąty klient Ergo Hestii od razu podczas zgłoszenia szkody otrzymuje decyzję o wypłacie odszkodowania. Co trzeci poszkodowany, którego odwiedzają nasi rzeczoznawcy mobilni, otrzymuje od razu decyzję o wypłacie odszkodowania podczas ich wizyty – w sposób uproszczony kończy się niemal połowa zgłaszanych do Ergo Hestii szkód. W ten sposób skracamy czas i ułatwiamy wszystkie procedury, co klientom pozwala na szybszą naprawę auta. Takie działania odzwierciedlają się w poziomie zadowolenia klientów i serwisów samochodowych” – podkreślił Krzewiński.
 
Źródło: ww.ergohestia.pl