TUZ Ubezpieczenia w ślad za innymi ubezpieczycielami uruchomił infolinię COVID-19. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można uzyskać informacje w trzech dziedzinach tj. zdrowie, prawo i lifestyle. Infolinia powstała przy współpracy z partnerem ubezpieczyciela Global Assistance.
Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa
Jak podaje ubezpieczyciel z telefonicznych porad mogą skorzystać wszyscy Klienci TUZ Ubezpieczenia, Agenci, Podwykonawcy oraz Pracownicy towarzystwa. Informacje będą udzielane z zakresu zdrowia, prawa i spędzania czasu w czasie pandemii. Pod dedykowanym numerem telefonu będzie można dowiedzieć się m.in. o bezpieczeństwie i higienie w czasach zarazy, gdzie są czynne apteki całodobowe, obostrzeniach wynikających z regulacji rządowych, które wpływają na życie codzienne.
Ubezpieczyciel liczy, że dzięki zdalnemu wsparciu wiele osób załatwi swoje sprawy pozostając w domu i w ten sposób ograniczy zakażenie koronawirusem.
Infolinia jest czynna codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00. Aby z niej skorzystać należy połączyć się z numerem 22 327 60 60, a następnie wybrać cyfrę 8. Infolinia powstała przy współpracy z Global Assistance, który w ubiegłym roku został partnerem marki TUZ Ubezpeiczenia.
– Dzięki współpracy z Global Assistance nasi Klienci mają zagwarantowaną i obsługę na najwyższym międzynarodowym poziomie. Uruchomienie wspólnej Infolinii COVID-19 to tylko dowód naszej dobrej współpracy, wspólnej troski o naszych Klientów i wszystkich pracujących lub współpracujących z nami osób – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ.
Szczegółowy zakres wparcia Infolinii COVID-19
Z zakresu zdrowia Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia będzie udzielało informacji dotyczących:
- zachowania zasad higieny w czasach COVID19,
- objawów mogących świadczyć o zarażeniu COVID19,
- przeciwdziałaniu zakażeniu COVID19,
- listy potrzebnych i przydatnych nr telefonów w sytuacji podejrzenia COVID19.
Ubezpieczyciel umożliwia także świadczenia usług Concierge medycznego na temat:
- danych całodobowych aptek, danych dotyczące dostępności leku w najbliższych aptekach,
- danych dotyczących wskazania najbliższej czynnej placówki medycznej,
- świadczeń informacyjnych,
- organizacji odpłatnych telekonsultacji z lekarzem, psychologiem, dietetykiem.
Konsultanci będą mogli wspierać osoby korzystające z infolinii praktyczną wiedzą w zakresie radzenia sobie ze stresem, izolacją:
- wskazanie technik mindfulness, technik relaksacyjnych, technik radzenia sobie ze stresem itp.,
- możliwość usług Concierge Psychologicznego w zakresie kontaktowania osoby potrzebującej z psychologami, trenerami personalnymi itp.
Z zakresu prawa Infolinia będzie udzielała informacji dotyczących aktualnych wiadomości na temat wprowadzonych przez Rząd zakazów, ograniczeń, zaleceń lub zakazów w związku z pandemią koronawirusa.
Jak podaje ubezpieczyciel konsultant udzielając informacji będzie bazował jedynie na oficjalnych, rządowych źródłach, w związku z czym przekazywana przez niego wiedza jest usystematyzowana i pozbawiona błędów lub nieścisłości, co w sytuacji panującej epidemii i wszechobecnego chaosu informacyjnego, ma niezwykle duże znaczenie dla odbiorców tych informacji.
Z zakresu lifestyle konsultant będzie udzielał porad dotyczących:
- sposobów na spędzanie wspólnego czasu wolnego z dziećmi,
- sposobów na naukę w domu przez zabawę,
- bezpiecznych zakupów,
- rozrywki online,
- motywacji do działania,
- rekomendacji książek, filmów czy gier planszowych,
- rad dotyczących ubioru,
- rad dotyczących urody.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia