Dzięki współpracy między PZU, Pekao oraz Tpay użytkownicy platformy mojePZU zyskali dostęp do nowego systemu płatności online, zarówno w aplikacji mobilnej ubezpieczyciela, jak i na stronie internetowej moje.pzu.pl. 

PZU rozpoczyna współpracę z Tpay 

Ścisła współpraca między PZU, Pekao oraz Tpay doprowadziła do tego, że użytkownicy platformy mojePZU otrzymali dostęp do nowego systemu płatności online. Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację z bramką płatniczą PZU w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony, płatności przelewami online (pay-by-link), BLIKIEM oraz akceptację płatności kartowych. 

Z myślą o komforcie klientów Grupy PZU stale wzbogacamy platformę mojePZU o nowe produkty, funkcjonalności i udogodnienia technologiczne. Koncentracja na  doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online. Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie – mówi Maciej Gołaś, dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU. 

– Partnerstwo z jedną z największych instytucji finansowych w regionie CEE oraz z liderem na rynku ubezpieczeń jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Dzięki wypracowanej synergii, wspólnie bezprecedensowo łączymy działania on- i offline, wypracowując efekt skali. Wśród korzyści wynikających ze współpracy są m.in. dalszy rozwój biznesu, skalowalność na inne podmioty oraz wygoda i szybkość zapłaty, której wcześniej klienci nie mogli doświadczyć – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online. 

mojePZU – rozbudowana platforma samoobsługowa dla klientów PZU 

Ubezpieczyciel przypomina, że klienci za pośrednictwem platformy mojePZU mogą samodzielnie, bez wychodzenia z domu zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, kupić ubezpieczenia majątkowe, polisy na życie czy umówić badania lub wizytę u lekarza, a także inwestować oszczędności. 

Od lat kierujemy się zarówno troską o relacje z klientami, jak również rozwojem innowacyjnych rozwiązań. Widać to na przykładzie mojePZU, które dziś jest jedną z najbardziej rozbudowanych platform samoobsługowych dostępnych na polskim rynku finansowo-ubezpieczeniowym. Jesteśmy świadomi, że klienci coraz chętniej załatwiają swoje sprawy w świecie online, dlatego przenoszenie kluczowych funkcjonalności do cyfrowego świata to konieczność – mówi Grzegorz Nowakowski, dyrektor do spraw e-commerce PZU. 

Bezpieczne i szybkie płatności 

Warto dodać, że Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje rozwiązanie ułatwiające płacenie za dotychczasowe usługi PZU, ale także zapewnia użytkownikom aplikacji bezpieczeństwo i szybkość płatności. 

Cieszymy się, że możemy wykorzystać synergię w ramach naszej grupy. Z naszym głównym akcjonariuszem PZU oraz we współpracy z Tpay, którego jesteśmy udziałowcem, tworzymy przyjazne dla klientów ubezpieczyciela, nowoczesne rozwiązanie. Myślę, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao. 

– W Banku konsekwentnie stawiamy na rozwój najnowocześniejszych produktów i rozwiązań dla naszych Klientów. Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS. Cieszymy się, że naszym pierwszym Klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU – dodaje Remigiusz Hołdys, Dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao. 

PZU dodaje, że dzięki powyższej współpracy klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU pełną obsługę płatności online. 

Źródło: PZU SA