Podczas XXVI edycji Kongresu Brokerów, Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych ponownie nadało Unum tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego. Warto podkreślić, że to już czwarte wyróżnienie ubezpieczyciela z rzędu. 

Nagroda Fair Play dla Unum 

Na początku warto wyjaśnić, że nagroda Fair Play jest przyznawana zakładom ubezpieczeniowym, które przestrzegają zasad partnerskiej współpracy. Brokerzy wypełniają anonimowo ankiety, oceniając jakość oferty i relacji. Tytuł jest nadawany od 2000 r. w dwóch kategoriach: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych oraz towarzystwo ubezpieczeń życiowych. Unum wygrało w drugiej kategorii. Należy podkreślić, że wręczanie nagrody Fair Play jest nieodłączną częścią Kongresu Brokerów – corocznego spotkania ekspertów ubezpieczeniowych. W tym roku kongres, ponownie, odbył się w Mikołajkach. Wydarzenie to było dobrą okazją do wymiany doświadczeń i wiedzy kilkuset ekspertów branży finansowej. 

Unum ponownie najlepszym ubezpieczycielem życiowym 

Jak już wyżej wspominaliśmy, podczas tegorocznej edycji Kongresu Brokerów Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych kolejny raz nadało Unum tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego. To już czwarte wyróżnienie ubezpieczyciela z rzędu, a siódme łącznie z wcześniejszymi latami. 

– Nagroda Fair Play od brokerów to dla nas niezwykle ważne uznanie, wyraz docenienia naszych relacji opartych na wartościach uczciwości, odpowiedzialności i wspólnego zaangażowania. Nie wyobrażamy sobie tworzenia oferty ubezpieczeń grupowych bez udziału brokerów, ich pomysłów i sugestii. Brokerzy są dla nas niezwykle cennym źródłem inspiracji. Niezwykle cieszymy się, że nasza codzienna współpraca przynosi obopólne korzyści i jest ceniona przez obie strony – komentuje Joanna Grudnik, Dyrektor Obszaru Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych w Unum. 

Unum docenione także przez klientów 

Przypominamy, że ubezpieczyciel pod koniec ubiegłego roku otrzymał także wyróżnienie nadawane przez agencją badawczą Experience Institute. Przyznawane jest ono na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. W jego trakcie ocenianie są doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszane były wówczas obszary dotyczące: 

  • skłonności do rekomendacji ubezpieczeń badanej firmy,  
  • podejście do klientów,  
  • ogólne zadowolenie ze współpracy,  
  • poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć w załatwienie spraw u ubezpieczyciela,  
  • jakość obsługi klientów,  
  • proces zakupu ubezpieczenia.   

Ubezpieczyciel we wszystkich wymienionych obszarach uzyskał wtedy wyniki powyżej 90%. Jak wiadomo, Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to nagroda przyznawana firmom za jakość współpracy z klientami. Z tego powodu wyróżnienie to jest szczególne, bowiem o przyznaniu nagrody w 100% decydują opinie klientów. 

Źródło: Unum Życie