Nowość na polskim rynku ubezpieczeń. Firma Generali TU we współpracy z Europ Assistance Polska oferuje osobom przebywającym w podróży zagranicznej możliwość telefonicznej konsultacji medycznej. Dzięki usłudze właściciel polisy będzie mógł skorzystać zdalnie z porady lekarza.
Telekonsultacja jest innowacją na polskim rynku ubezpieczeń. Grażyna Bilik, menedżer ds. rozwoju produktów osobowych w Generali podkreśla: „Telekonsultacja oferowana w ramach ubezpieczenia podróży zagranicznych Generali to pierwsza tego typu usługa na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że możliwość zdalnej konsultacji z lekarzem będzie bardzo pomocna w wielu sytuacjach i zostanie doceniona przez naszych klientów”.
Właściciel polisy o każdej porze dnia i nocy może skorzystać z porady telefonicznej lekarza w ojczystym języku. Może to być również wideokonferencja, lub kontakt za pośrednictwem internetu. Aby skorzystać z pomocy, należy skontaktować się z Centrum Pomocy Generali, gdzie konsultanci ustalą dalsze postępowanie i ułatwią kontakt z lekarzem. Kontakt z lekarzem powinien nastąpić od 30 minut do 2 godzin od momentu zadzwonienia do CPG.
Generali TU wspólnie z Europ Assistance Polska rekomendują by z telefonicznej konsultacji medycznej korzystać w przypadku mniej poważnych dolegliwości, takich jak: drobne urazy, bóle pleców, przeziębienia, zatrucia pokarmowe, wysypki, porażenia słoneczne, którym nie towarzyszy gorączka wyższa niż 38°C. Możliwość konsultacji z lekarzem jest także zalecane w sytuacji poważniejszych zachorowań, jeśli klient znajduje się w miejscu, gdzie kontakt z lekarzem w danym momencie nie jest możliwy.
Źródło: www.generali.pl