TU Zdrowie zamknęło 2021 rok z zyskiem netto na poziomie ponad 10 milionów złotych, tym samym zanotowało znaczne wzrosty w porównaniu do poprzedniego roku. Ubezpieczyciel sukcesywnie rozwija swoją ofertę produktową o kolejne programy zdrowotne, a także modyfikuje Panel Ubezpieczającego. 

Rekordowe wyniki TU Zdrowie 

Jak możemy przeczytać, TU Zdrowie zamknęło 2021 rok z zyskiem netto na poziomie ponad 10 milionów złotych i składką zarobioną wraz z przychodami z pośrednictwa w likwidacji szkód na zlecenie innych zakładów ubezpieczeń na poziomie ponad 92 milionów złotych.  

– Za nami bardzo udany rok. W okresie od stycznia do grudnia 2021 roku osiągnęliśmy po raz kolejny rekordowe wyniki – składkę zarobioną wraz z przychodami z pośrednictwa w likwidacji szkód na zlecenie innych zakładów ubezpieczeń na poziomie 92 165 tys. złotych, co stanowi wzrost o 15,9% w stosunku do poprzedniego roku. Z kolei wypracowany w tym okresie zysk netto wynosi 10 230 tys. zł, czyli jest wyższy o 64,6% w porównaniu do 2020 roku. To duża zasługa naszych partnerów, czyli brokerów i agentów oraz całego zespołu TU Zdrowie – mówi Aleksander Roda, prezes zarządu TU Zdrowie. 

Modyfikacja Panelu Ubezpieczającego 

Ubezpieczyciel w ubiegłym roku zakończył jeden ze swoich kluczowych projektów, czyli modyfikację Panelu Ubezpieczającego. Został on wzbogacony o szereg nowych funkcjonalności, dających działom personalnym pełną kontrolę nad polisą zdrowotną dla pracowników. Wprowadzone rozwiązania sprawiają, że osoby administrujące polisami mają do dyspozycji intuicyjne narzędzie pozwalające kolejno na dodawanie do systemu osób zgłoszonych do ubezpieczenia, przygotowanie niezbędnej dokumentacji, którą można samodzielnie wygenerować poprzez system, a następnie zarządzanie spłatami i pakietami. 

Co więcej, poprzez Panel działy personalne mają dostęp do bieżącego stanu salda i wszystkich niezbędnych dokumentów (polis, aneksów, dokumentów dotyczących płatności, OWU czy Katalogu Świadczeń). Ponadto Panel daje możliwość komunikowania się i wymiany dokumentów bez konieczności używania poczty elektronicznej, co jest szczególnie ważne pod kątem ochrony danych osobowych osób ubezpieczonych. 

W Panelu Ubezpieczającego wdrożona została również funkcjonalność e-deklaracji, upraszczająca proces przystępowania do ubezpieczenia w TU Zdrowie. E-deklaracje umożliwiają każdemu pracownikowi samodzielny wybór wariantu ubezpieczenia, a także wprowadzenie danych członków rodziny, których chce włączyć do ubezpieczenia. Warto podkreślić, że działy personalne, które opiekują się polisami, zachowują pełną kontrolę nad wprowadzanymi danymi, oszczędzając przy tym czas i unikając potencjalnych błędów. 

Kolejne udogodnienie w Panelu Ubezpieczającego stanowi Platforma Medycyny Pracy –ułatwia ona zarządzanie skierowaniami do lekarzy medycyny pracy i pełną kontrolę nad ważnością orzeczeń pracowników. 

TU Zdrowie w Grupie NEUCA – korzyści dla ubezpieczonych 

Ubezpieczyciel pracuje także nad rozwojem oferty produktowej, a dzięki wejściu do Grupy NEUCA rozszerza pakiet usług. 

Nieustannie pracujemy także nad rozwojem oferty produktowej. W 2021 roku wdrożyliśmy program zdrowotny „Powrót do zdrowia po Covid-19” skierowany do osób, u których stwierdzono zakażenie wirusem SARS-CoV-2. Program ten może stanowić dopełnienie oferty towarzystw zakładów ubezpieczeń posiadających w swojej ofercie polisy na życie. Obecnie również pracujemy nad wdrożeniem kolejnego programu zdrowotnego „Mój Kardiolog” – dodaje prezes Aleksander Roda. 

Klienci ubezpieczyciela korzystają już łącznie z sześciu różnych Programów Zdrowotnych. W poprzednich latach uruchomione zostały programy: „Mój Onkolog”, „Mój Dietetyk”, „Mój Ortopeda”, „Leczenie po Wypadku Drogowym” i „Kontynuacja Leczenia Szpitalnego”. Co więcej, TU Zdrowie realizuje programy zdrowotne dla innych towarzystw ubezpieczeniowych. 

Z pewnością ważnym krokiem w rozwoju towarzystwa było wejście do Grupy NEUCA. Poskutkowało to między innymi rozszerzeniem sieci placówek współpracujących z TU Zdrowie o 70 przychodni Świat Zdrowia należących do NEUCA. Ubezpieczeni zyskali ponadto dostęp do porad telemedycznych, świadczonych przez poradnię Diabdis wchodzącą w skład Grupy NEUCA. Kolejną korzyścią dla ubezpieczonych jest dostęp do portalu Apteline.pl, umożliwiającego rezerwowanie leków w aptekach, a także dostęp do usług HeyDoc i HeyCzeker, pozwalających na wstępną ocenę stanu zdrowia i umówienie e-wizyty. Co istotne, wszystkie te narzędzia i usługi dostępne są z poziomu Panelu Ubezpieczonego. 

Źródło: TU Zdrowie